فیلم| ولنگاری در دانشگاه تهران؛ وضعیت حجاب و پوشش لباس دانشجویان دختر دانشکده هنرهای زیبا
به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ فیلم منتشر شده از ولنگاری در دانشگاه تهران و وضعیت حجاب و پوشش لباس دانشجویان دختر دانشکده هنرهای زیبا بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.
در این ویدیو که در شبکه های اجتماعی فراگیر شده، در سایه بی توجهی حراست، ریاست و دیگر مسئولین دانشگاه دولتی تهران، زنان و دختران دانشجوی دانشکده هنرهای زیبا اقدام به کشف حجاب علنی، ولنگاری و اباحه گری در محیط آموزشی می کنند.
فیلم ولنگاری در دانشگاه تهران؛ وضعیت حجاب و پوشش لباس دانشجویان دختر دانشکده هنرهای زیبا که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.
بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.
فیلم پوشش عجیب دختران در دانشگاه تهران
پسندها:
0
گزارش خطا
ارسال نظر
نظرات شما
سحر

۱۴:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
اینا که قوانین یک دانشگاه رعایت نمیکنن مطمئنا یک روز پشت فرمون ماشین میشنن مست میکنن میگن قانون چیه برای چی ما باید برای هرکاری آزاد باشیم
مهری

۱۴:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
اینا که قوانین جمهوری اسلامی قبول ندارن مدرک دانشگاهیشو برای چی میخوان ؟
نیلوفر

۱۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
یک بوفه لوازم پیشگیری از بارداری رو تاسیس کنن توی محوطه این دانشگاه ??
ناشناس

۱۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
خداروشکر داری میگی روز عادی، نه عزیز نیاز نیست معذرت بخوای! خخخخخ تو کاری نکردی که این کافران آدم کش و اختلاس گر هستند که فضای دانشگاه رو مبتذل کردند و مورد نظر شما فقه و حاکم وقت نیست! شما کی باشی ؟ والا
انگار قرار همه مثه شما باشن ، برید زندگی تون رو بکنید به مردم هم کاری نداشته باشید.
برخی خارجی ها ببخشید به افراد محجبه میگن تروریست و کتاب های ضد اسلام می نویسند حالا شما هم میگید مرگ بر غربزده مرگ بر آمریکا و ....و بهشون میگید*** و *** معلومه دیگه این نتیجه درک نکردن تفاوت های بقیه و نپذیرفتن دیگران هست. دیگه هم نیاز نیست برای ما فیلم بگیرید. این یه چیز عادیه فکر کردید حجاب اجباری چه می کند؟ الان حجاب رو آزاد کنید معلوم نیست چند تا دختر راحت بگردن شاید مثه فضای این دانشگاه تعداد شون زیاد باشه! دین اجباری؟ اعتقاد اجباری؟ برای جلوگیری از هرچیزی هم باشه با اجبار ذات فرد تغییر نمی کنه! اینا هم بنده های خدا هستند. تمام
انگار قرار همه مثه شما باشن ، برید زندگی تون رو بکنید به مردم هم کاری نداشته باشید.
برخی خارجی ها ببخشید به افراد محجبه میگن تروریست و کتاب های ضد اسلام می نویسند حالا شما هم میگید مرگ بر غربزده مرگ بر آمریکا و ....و بهشون میگید*** و *** معلومه دیگه این نتیجه درک نکردن تفاوت های بقیه و نپذیرفتن دیگران هست. دیگه هم نیاز نیست برای ما فیلم بگیرید. این یه چیز عادیه فکر کردید حجاب اجباری چه می کند؟ الان حجاب رو آزاد کنید معلوم نیست چند تا دختر راحت بگردن شاید مثه فضای این دانشگاه تعداد شون زیاد باشه! دین اجباری؟ اعتقاد اجباری؟ برای جلوگیری از هرچیزی هم باشه با اجبار ذات فرد تغییر نمی کنه! اینا هم بنده های خدا هستند. تمام
ناشناس

۱۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
گلی جان این مدرک تحصیلی زحمت خودشون و وظیفه دولته که دانشگاه تاسیس کنه! اونا دین اجباری نمی خواهند و اقتصاد و آزادی و زندگی خوب و مرفه می خواهند. تحصیل کردند و زحمت کشیدند و کار می کنند مشکلش چیه؟؟؟ دوست ندارن افرادی مثه شما بهشون توهین کنن و تو زندگی شون و انتخاب هاشون فضولی کنن و اراده شون رو صاحب شن!.. پس سرگرم زندگی خودتان باشید.
گلی

۱۴:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
این دولت اسلامی هست تو متوجه نیستی پس قانونش رو باید بپذیری انقلاب جدیدی هم اتفاق نیفتاده اگر میتونی انقلاب کن قانوش هم تغییر بده
گلی

۱۴:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
رشته های هنری فول تایم وقتشون آزاده به نسبت رشته های دیگه کمترین زحمت میکشن همه شون بچه پولدار هستن دوم اینکه انقلابی جدیدی صورت نگرفته پس باید تابع قوانین دانشگاهی اش باشن توی همه جای دنیا دانشگاه ها قوانین خودشون رو دارن هر فردی هم که وارد اون دانشگاه میشه موظف تابع قانون دانشگاه باشه
ناشناس

۱۵:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
رعایت قانون ملزم هست اما همه قوانین درست نیست و می تونه قابل تغییر باشه بدونه اینکه نیاز باشه به خاطر برداشتن قانون حجاب اجباری انقلابی بشه??? انقلاب یعنی کلا عوض کردن و کسایی که با سیاست ها یا اساس و پایه قوانین مشکل دارن یا دولت رو نا کار آمد می بینند انقلاب می کنند .ما به عقاید شما احترام میذاریم پس شما هم لطفا به ما احترام بذارید?? من از بین تاریخچه این حکومت فقط از یک چیزیش بیشتر از همه ناراحت شدم ، و اون کشتن افراد بی گناه بود. علاوه بر اون برخی به این کار افتخار هم کردند و خانواده ها داغدار شدند و کسی جواب شان را نداد این ظلم بود و خودش تاریخچه سیاهی رو رقم زد. اصلا قشنگ نیست وقتی افراد متفاوت هستند با هم درگیر شن و هم رو جدا از هم ببینند و یا بکشن. ولی کسی که آدم می کشه فراتر از اختلاف داشتن هست اون افراد مشکل روانی داره. قطعا همین طوره ، انشالله خدا شما آدم کش ها رو شفا بده و بعد مجازات تون کنه آمین. ۷۰ کودک ، مجموعا ۵۰۰ و ۱۰۰۰ نابینا ، فردی که دو چشمش کور شده چرا؟ چون می خواستن بزنن تو سرش ولی خورد تو چشمش نشد یه کی دیگه زد ولی بازم خورد تو چشم دومش!
ناشناس

۱۵:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
میکنیم گلی تاچشم ات کورشه .بزودی شرتون کم میشه.تغییر میدیم .قانونتون براخودتون خوبه ملتی ک قبول نداشته باشه زوره قانون نیس.اندکی صبرسحرنزدیکه.ب امیدخدا هم .
حسین

۱۶:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
خاک بر سر رئیس دانشگاهی که خودش مروج فساد و اباحه گری هست قبل از برخورد با این افراد اول باید رئیس داشگاه و عوامل حراست اون دانشگاه محاکمه بشن
آرامش

۱۶:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
دلتون برای خودتون بسوزه خانمی که داری ماچ میدی به هم دانشجوییت چرا به فکر آیندت نیستی؟ اون زن و شوهری که ۵۰ سال باهم زندگی کردن باز اون آقا به زنش متعهد نیست چرا خانم ها خودشون رو ارزون میفروشن؟طرف مهریه میده شیربها میده خونه میده طلا میده باز متعهد نیست اون آقا برای تو چکار کرده؟ مطمئنم هیچی من مثل شما زیاد دیدم ۲۹ سالمه بچه که نیستم
زهره

۱۷:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
خاک بر سر شما که اینقدر سطحی نگر هستید، برید افکار پوسیده ی ماقبل تاریختون رو درست کنید. در عصر امروز هرکس خودش مسوول انتخاب پوشش و رفتارش هست، و اجبار بیرونی، هیچ نتیجه ای نداره.
زهره

۱۷:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
خاک بر سر شما که اینقدر سطحی نگر هستید، برید افکار پوسیده ی ماقبل تاریختون رو درست کنید. در عصر امروز هرکس خودش مسوول انتخاب پوشش و رفتارش هست، و اجبار بیرونی، هیچ نتیجه ای نداره.
رحمتی

۱۷:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
مخالف حجاب احباری هستم ولی مخالف پوشیدن تاپ شلوارک در فضای عمومیم هستم هر طور لباس میخواید بپوشید ولی مثل حیوان لخت نشید
ناشناس

۱۷:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
خوب اگر می خواهید جمعش کنید می خواهید چکار کنید؟ گشت ارشاد را برگردانید؟ با بازگشت گشت ارشاد جامعه دوباره بهم خواهید ریخت. ریسکش را می پذیرید؟
ارسلان

۱۷:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
علی دایی: طولو خدا بلید بژالید لوخت بژیم من لوخت نژم میمیلم من موخوام نژامو عوژ کونم من یه بلندازم بوخودا موقع ژا پهلوی همه ژی احژون بود لاحت لوخت میژودیم دیژکو هم میعفتیم
کیوان

۱۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
شما مصداق « فی قلوبهم مرض» هستید. یا منافقید یا تجزیه طلب. آشوب و اغتشاش و کشتن و آتش زدن و راهبندان کار شما بود. تهدید کسبه و تجار و حتی راننده جماعت برای اعتصاب کار شما بود. کشف حجاب و ول انگاری و هرزه گی کار شماست. مشروب و مخدر و دختربازی و پسربازی کار شماست. قرآن سوزی و مسجدسوزی و مدرسه سوزی و پرچم سوزی کار شماست. توهین به دین و اهانت به موکب اباعبدالله کار شماست. خوشحالی از باخت تیم ملی در برابر آمریکا و انگلیس کار شماست. اطاعت از فرامین شبکه های منوتو، بی بی سی و اینترنشنال کار شماست. دشمنی با هر کسی که با شما نیست مرام شماست. گرا دادن به دشمنان مملکت برای فشار بیشتر کار شماست. شما دیگه چیزی برای دفاع از خودتان باقی نگذاشتید . شما همه چیز را سیاه می بینید در دنیای شما رنگ سپید وجود ندارد چراکه قلمتان سیاه،زبانتان سیاه، اندیشه تان سیاه و قلبتان سیاه است و اذا دنیای شما هم تاریک و سیاه است. ذره ای شرف و وجدان در وجودتان نیست . به همه چیز لگد می زنید ،به فرهنگ، به سنت، به دین، به اخلاق. هیچ آرمان بلند و اساسی و پایداری ندارید. دنیای شما لجنزاری است که همه گونه کثافت در آن وجود دارد. به خودت و دور بری هایت نگاه کن! خودتان قضاوت کنید که چند می ارزید. روزهایی که در بین جمعی از سماها بودم به این درک رسیدم که هیچ کدامتان به ارزنی نمی ارزید.
ناشناس

۱۷:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
من قانونی توی این مملکت نمیبینم؟
هر وقت تونستن اقتصاد را سر و سامون بدن
هر وقت تونستند جلوی اختلاس های هزار میلیاردی را بگیرند
هر وقت تونستن امنیت را تأمین کنن
هر وقت تونستند جلوی فسادهایی که توی ارگان های مختلف اتفاق میوفته را بگیرند
هر وقت تونستند... و... بگیرند؛
اونوقت حق دارن درباره حجاب حرف بزنند
پوشش کوچک ترین و حداقلی ترین حق شهروندی هر جامعه است.
پس سرت تو کار خودت باشه مزاحم.
هر وقت تونستن اقتصاد را سر و سامون بدن
هر وقت تونستند جلوی اختلاس های هزار میلیاردی را بگیرند
هر وقت تونستن امنیت را تأمین کنن
هر وقت تونستند جلوی فسادهایی که توی ارگان های مختلف اتفاق میوفته را بگیرند
هر وقت تونستند... و... بگیرند؛
اونوقت حق دارن درباره حجاب حرف بزنند
پوشش کوچک ترین و حداقلی ترین حق شهروندی هر جامعه است.
پس سرت تو کار خودت باشه مزاحم.
علی خوزستان

۱۸:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
متاسفم برا مسئولین که در برابر قانون شکنی سکوت کردن و متاسفم برا دانشجوی که قوانین رو زیر پا میگذاره و هویت فرهنگی خودشو به بهای ناچیز غرب زدگی حراج میکنه و واقعا باید تأسف برامسئولین!!!!کجای دنیا دانشجو قوانین رو اینطور زیر پا میگذاره و باهاش برخورد نمیکنن
سهیلا

۱۸:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
مشکلش چیه مگه کشورهای دیگه حجاب ندارن فاحشه خونست ما خودمون جنبه نداریم
علی خوزستان

۱۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
متاسفم برا مسئولین که در برابر قانون شکنی سکوت کردن و متاسفم برا دانشجوی که قوانین رو زیر پا میگذاره و هویت فرهنگی خودشو به بهای ناچیز غرب زدگی حراج میکنه و واقعا باید تأسف برامسئولین!!!!کجای دنیا دانشجو قوانین رو اینطور زیر پا میگذاره و باهاش برخورد نمیکنن
گلی

۱۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
خودتون که میگید توی اعتراضات برای حجاب چشمتون کور شده قبل از اینکه چشم من و امثال من کور بشه
بهزاد

۱۸:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
همه مثل تو نیستن تمام کشورها دنیا اینطوری به پوشش عرفی اعتقاد دارن و رو هم نمیپرن
بهزاد

۱۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
این عدم درک شماست تفاوت هست بین قانون جمعی عقلی و قانون ضد حقوق بشری مثل اینکه اینها به قانون برده داری احترام نمیزارن و پشت ماشین مست میکنن
روح الله حیدری

۱۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
خاک عالم بر سر شما ،آخه شما سایت فوتبالی هستین ؟!که اسمتون رو گذاشتین دیلی فوتبال ؟!؟!؟!معلوم هست چه کاره این؟!؟!؟! همش دنبال حاشیه, یک مشت عرزشی بی ارزش؟!؟!؟! پاشید این گورتون را از اینترنت گم کنید برید بیرون ،اینقدر دنبال دو تا تارمو ،مثلاً حجاب و مثلاً ولنگاری نباشید .خیلی مردین ، دزدی و اختلاس ها رو پیگیری کنید بیشتر فا....
م.و

۱۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
تا دیر نشده این فاحشه ها و هرزه ها رو از دانشگاه جمع کنید و میدان به این حرام لقمه ها ندید ...به قول معروف مار در آستین پرورش دادنه ...دانشگاهی که اینها دانشجوی آن باشند باید گل گرفت که به جای درس خواندن هرزه بازی در آن رواج پیدا کرده.....
شهرام احمدی

۱۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
این مورد عادیه چیز مهمی نبست رییس دانشگاه بهش گفتن که جلوشونو نگیره تو سطح شهر ها هم همینه .
م.و

۱۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
اون کدوم احمقه که میگه مردم دین و حجاب اجباری نمیخوام ولی دولت موظفه برای اونها امکانات تحصیلی فراهم کنه .ببین طرز فکر یارو رو.
م.و

۱۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
اون کدوم احمقه که میگه مردم دین و حجاب اجباری نمیخوام ولی دولت موظفه برای اونها امکانات تحصیلی فراهم کنه .ببین طرز فکر یارو رو.
هادی

۱۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
خاک برسر نظام که از پس ۴ تا بی حجاب بر نمیاد...پهباد گلوبال هاک آمریکا میزنیم..کشتی آمریکا توقیف میکنیم..یه وجب خاک ندادیم.بعد ۴ تا بجه قرتی بی حیا تو خیابون رژه میرن هیچ کس بهشون نمیگه بالای چشمتون ابرو!!!الان اسراییل هم نابود کنیم بهم نمیچسبه وقتی ناموسمون که چادری و میره بیرون فکرمون خراب که نکن یه لاشی بهشون بی احترامی بکن.وقتی زنمومنه تو خیابون ارج قرب نداشته باشه دیگه دل و دماغی باقی نمیمون
هادی

۱۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
خاک برسر نظام که از پس ۴ تا بی حجاب بر نمیاد...پهباد گلوبال هاک آمریکا میزنیم..کشتی آمریکا توقیف میکنیم..یه وجب خاک ندادیم.بعد ۴ تا بجه قرتی بی حیا تو خیابون رژه میرن هیچ کس بهشون نمیگه بالای چشمتون ابرو!!!الان اسراییل هم نابود کنیم بهم نمیچسبه وقتی ناموسمون که چادری و میره بیرون فکرمون خراب که نکن یه لاشی بهشون بی احترامی بکن.وقتی زنمومنه تو خیابون ارج قرب نداشته باشه دیگه دل و دماغی باقی نمیمون
ناشناس

۱۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
آره خیلی زیباست امیدوارم روزی بیاد که بتونیم تو محوطه دانشگاه راحت تر ازین باشیم با شورت و سوتین بگردیم. پیروزی نزدیکه همونطور که یهویی بدون اتفاق خاصی پیروز شدیم یهویی لخت ترم میشیم!!
میکائیل

۱۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
توی اروپا مثلا کشور فرانسه نمیزارن تو دانشگاه مدرسه بچه ها حجاب داشته باشن پس اونام دارن دین اجباری تحمیل میکنن بعدش از کی شال نیم بند مانتو جلو باز شده حجاب؟ تو ایران قانون اینه پوشش داشته باشید نه مثل اجدادتون لخت بشید # نه به بی حجابی اجباری
پریسا

۲۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
اول از همه با دهن کجی به قانون مزخرفتون خوب میسوزونیمتون در حدی که پماد لازم بشید...!بعدش هم با لگد پرتتون میکنیم به جایی که لایقش هستین...کشور دوست و برادر افغانستان...?
پارسا

۲۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
خیر انسان عاقل...آدم اگه برخلاف حقش که جزو حقوق بشر هم هست قانونی وضع بشه اون قانون رو طبیعتا اجرا نمیکنه...آزادی بیان...آزادی عقیده و اندیشه...و آزادی انتخاب دین...وگرنه اون تویی که توهم میزنی که اگه این قانون مزخرف برداشته شه مثلا مردم رو میارن به دزدی میگن دزدی حق منه من با قانون مخالفم...!
جواد امینی

۲۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
? یک جمله کلیشه ای عرض کنم:
«پوشش زنان اروپایی را می خواهند؛ هم مهریه و نفقه اسلامی را.»
«پوشش زنان اروپایی را می خواهند؛ هم مهریه و نفقه اسلامی را.»
ناشناس

۲۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
دیدین طفلی ها مشکلشون اقتصادی بود دیدین دنبال مو بیرون گذاشتن نبودن.دیدین دغدغه شون پوشش نبود !!!!!!!!!!!!!!! طفلی ها میخواستن انقلاب کنن واسه از بین بردن فقر و تضاد طبقاتی و ..... حیوونکی ها.چرا بهشون تهمت زدید که شما دنبال لخت شدنین.
هرچیزی که تاکید میکنم هرچیزی که با فکر و منطق نباشه انتخاب خودت نباشه،تحمیل شده باشه تو رو برده ی خودش میکنه ?
هرچیزی که تاکید میکنم هرچیزی که با فکر و منطق نباشه انتخاب خودت نباشه،تحمیل شده باشه تو رو برده ی خودش میکنه ?
مهدی

۲۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
منم با بی حجابی و آزادیشان مشکلی ندارم فقط خواهش دارم موقع کنکور و انتخاب رشته نگویند دین اسلام
ناشناس

۲۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
یک وضعیت فوق العاده برای دانشجویان و آژیر قرمز برای رسانه دیلی فوتبال...!)
حسن

۲۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
بعضیا فکر می کنند هرکس حجاب برداشت هرزه هست نه اشتباه گرفتی هرزه تویی که افککارت خرابه ، این خانوم ها قهرمان ومبارز هستند که شما ها رو هیچ ارزشی براتون قائل نیستند چون هرزه اید
زیبا

۲۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
هر انسانی حق داره خودش نوع پوشش و لباس پوشیدنش رو انتخاب کنه
و به کسی ربطی نداره
شما کی هستین که میخواین واسه لباس پوشیدن همه تعیین تکلیف کنید!
سرتون توکار خودتون باشه
اینو توگوشتون فرو کنید فضولهای بی شخصیت!
و به کسی ربطی نداره
شما کی هستین که میخواین واسه لباس پوشیدن همه تعیین تکلیف کنید!
سرتون توکار خودتون باشه
اینو توگوشتون فرو کنید فضولهای بی شخصیت!
ناشناس

۲۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
تو میخوای مملکت رو تغییر بدی یه چیز بگو مرغ پخته خنده بگیره ???ایران داره پیشرفت میکنه تو تواین خیالاتت بمون به امیدی روزی که ایران بشه قدرتمندترین کشور جهان اون روز حال شما رو باید دید !
رضا

۲۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
به امید خداسحرخانم با هم میریم مست میکنیم سوار ماشین میشیم میریم شمال عشق و حال
باید برای ما هم وقت بذاری
باید برای ما هم وقت بذاری
ناشناس

۲۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
داداشای راه راست کن کدوم بچه ای رو دیدید از خوبی شما بگه مردم کلا تغییر کردن میخوایین حجابو برگدونید باید کل دانشگاه ها و مراکز خرید و اماکن تفریحی و ..... همه رو پلمپ کنید تو خیابونام ادم بزارید هر کی دیدن زندانی کنن
در این صورت شاید جمع شد
اینجوری ک حرف میزنید حس میکنم احمقید
در این صورت شاید جمع شد
اینجوری ک حرف میزنید حس میکنم احمقید
رضا

۲۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
کجا بدنیا اومدی تو دانشگاه یا زایشگاه تکلیف خودت رو مشخص کن شاید تو مستراح بدنیا اومدی از تو فاضلاب بیرون کشیدند
ناشناس

۲۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
ممکن از کوکان کار ایرانی ، کودکان و پیران زباله گرد ، پدران کارگر شرمنده ، مردمی که نون در سفره هاشون ندارن دانش آموزانی که ترک تحصیل کردن و افرادی که از شدت فقر اعضای بدنشون یا بچه هاشون میفروشن و مردم منطق مرزی که حتی آب ندارن فیلم برداری کنید و ازشون عذر خواهی کنید
علی

۲۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
هیچ بایدی وجود ندارد باید فقط برای حیوان ها هست هر کسی عقل داره و حق انتخاب تو نمیتونی چیزی که دوست داری یا نداری را به بقیه تحمیل کنی
مهراب

۲۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
دیلی فوتبال واقعا حال بهم زن شدی! دیگه زیرش ننویس اینا دیدگاهتون نیست، تو این مدت همه شناختنتون
ناشناس

۲۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
جالبه دانشگاه دولتی هست !!!!که قبلا باگزینش واردمیشدندچرابایدرایگان دراین دا نشگاه ادامه دهنداخراج تمام,,,
ناشناس

۲۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
اینا. هرزگی. کردن. ومبکنن. نه خانواده ای دارن. نه آبرویی فقط. بی حیایی میکنن. دانش گاو. هست. اگر این دانشگاه هست پس رئیسش. یک پست فاسد. بی غیرت. که خودش. همراهی میکنه. وکیف. این خانما را
کیانوش احمدی

۲۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
آره راست میگی قانون مهریه و نفقه هم بیخود فردا تو صحن علنی مجلس به رای گذاشته بشه شماها که مسلمان نیستید لااقل مهریه هم نگیرید
محمدعلی

۲۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
برید درباره مجسمه ویکتور نویر Victor Noir تحقیق کنید زن دخترای اروپایی میرون التشو لمس میکنن و لب مجسمه را میبوسن تا باروری موفقی داشته باشن ? روشنفکرای اروپایی از همجنسباز حیوان باز محارم باز به مجسمه بازم تبدیل شدن???
آرمان

۲۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
جالبه همین دانشجویان تو دانشگاه های کشورهای دیگه پوشش تعیین شده و قانونی اون کشور رو رعایت می کنند اما تو کشور خودشون به هیچ قانونی پایبند نیستند. وای به کشوری که قانون گریز ها قانونش رو تصویب کنند.
حمیدرضا

۲۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
این فیلم جعلی است و برای تحریک مردم تو سایت گذاشته شده.
این همه حراست و دوربین و نفوذی پول میگیرند برای چی؟
این همه حراست و دوربین و نفوذی پول میگیرند برای چی؟
سعید

۲۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
اینها همشون، دخترها حرارتشون زده بالا و... هستند و پسر ها هم مانند همونها
هرکدوم ساعتی ده دلار به پول مجازی بصورت تتر به حسابشون واریز میشه . خاک بر سر جمهوری اسلامی که نمیتونه جلوی این هرزه ها رو بگیره . وشما فکر نکنید کل دانشگاه همینه نه افراد با حجاب حداقل ده برابر اینها هستند و اینها بصورت برنامه ریزی شده و تحت اجرای سند 2020 و بصورت ماموریتی این ولنگاری وهرزگی را انجام میدهند و هموطن ما نیستند بلکه الان پیاده نظام دشمن هستند و باید با قاطعیت برخورد بشه نه با مماشات . هیچ کدوم غیرت ملی و ایرانی ندارند و فقط یه عده سگ باز لجن هستند و میخوان این رفتارها رو تو جامعه عادی سازی کنند والا هیچ کشور اروپایی به این صورت نیست . ما خوشبختانه تو ولنگاری و هرزگی خوب کپی برداری میکنیم ولی تو مراعات قانون نه .بیایید یه کم از دینداری مسیحیها و یهودیها و ... یاد بگیریم که چقدر به دینشون احترام میزارن.
هرکدوم ساعتی ده دلار به پول مجازی بصورت تتر به حسابشون واریز میشه . خاک بر سر جمهوری اسلامی که نمیتونه جلوی این هرزه ها رو بگیره . وشما فکر نکنید کل دانشگاه همینه نه افراد با حجاب حداقل ده برابر اینها هستند و اینها بصورت برنامه ریزی شده و تحت اجرای سند 2020 و بصورت ماموریتی این ولنگاری وهرزگی را انجام میدهند و هموطن ما نیستند بلکه الان پیاده نظام دشمن هستند و باید با قاطعیت برخورد بشه نه با مماشات . هیچ کدوم غیرت ملی و ایرانی ندارند و فقط یه عده سگ باز لجن هستند و میخوان این رفتارها رو تو جامعه عادی سازی کنند والا هیچ کشور اروپایی به این صورت نیست . ما خوشبختانه تو ولنگاری و هرزگی خوب کپی برداری میکنیم ولی تو مراعات قانون نه .بیایید یه کم از دینداری مسیحیها و یهودیها و ... یاد بگیریم که چقدر به دینشون احترام میزارن.
سعید

۲۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
اینها همشون، دخترها حرارتشون زده بالا و... هستند و پسر ها هم مانند همونها
هرکدوم ساعتی ده دلار به پول مجازی بصورت تتر به حسابشون واریز میشه . خاک بر سر جمهوری اسلامی که نمیتونه جلوی این هرزه ها رو بگیره . وشما فکر نکنید کل دانشگاه همینه نه افراد با حجاب حداقل ده برابر اینها هستند و اینها بصورت برنامه ریزی شده و تحت اجرای سند 2020 و بصورت ماموریتی این ولنگاری وهرزگی را انجام میدهند و هموطن ما نیستند بلکه الان پیاده نظام دشمن هستند و باید با قاطعیت برخورد بشه نه با مماشات . هیچ کدوم غیرت ملی و ایرانی ندارند و فقط یه عده سگ باز لجن هستند و میخوان این رفتارها رو تو جامعه عادی سازی کنند والا هیچ کشور اروپایی به این صورت نیست . ما خوشبختانه تو ولنگاری و هرزگی خوب کپی برداری میکنیم ولی تو مراعات قانون نه .بیایید یه کم از دینداری مسیحیها و یهودیها و ... یاد بگیریم که چقدر به دینشون احترام میزارن.
هرکدوم ساعتی ده دلار به پول مجازی بصورت تتر به حسابشون واریز میشه . خاک بر سر جمهوری اسلامی که نمیتونه جلوی این هرزه ها رو بگیره . وشما فکر نکنید کل دانشگاه همینه نه افراد با حجاب حداقل ده برابر اینها هستند و اینها بصورت برنامه ریزی شده و تحت اجرای سند 2020 و بصورت ماموریتی این ولنگاری وهرزگی را انجام میدهند و هموطن ما نیستند بلکه الان پیاده نظام دشمن هستند و باید با قاطعیت برخورد بشه نه با مماشات . هیچ کدوم غیرت ملی و ایرانی ندارند و فقط یه عده سگ باز لجن هستند و میخوان این رفتارها رو تو جامعه عادی سازی کنند والا هیچ کشور اروپایی به این صورت نیست . ما خوشبختانه تو ولنگاری و هرزگی خوب کپی برداری میکنیم ولی تو مراعات قانون نه .بیایید یه کم از دینداری مسیحیها و یهودیها و ... یاد بگیریم که چقدر به دینشون احترام میزارن.
طاها

۲۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
باذن الله بزودی همه ی این افراد مثل اوایل انقلاب چادر سر می کنند و شعار جانم فدای رهبر می دهند .
ناشناس

۰۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
عامو بیاین برید گمشید
بیاین برید بمیرید تا گونی ارزونه
چیکار مردم دارید
بذارید به حال خودشون باشن
مسخره ی خودتون کردید
بیاین برید بمیرید تا گونی ارزونه
چیکار مردم دارید
بذارید به حال خودشون باشن
مسخره ی خودتون کردید
آرین

۰۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
خیلیم خوب شده.. ما راضی هستیم.. خدا ازشون راضی باشه.. انصافا خیلیم بامرام و بادرک هستند.. همجوره پایه و اهل دل.. بدون هزینه شده همه چی برای جوانان.. لذت بخشه.. خودشون راضی هستند و اجبارم نمیکنیم.. درک میکنند نیازهای ما پسرای کلاس رو.. درود ب همشون..
ناشناس

۰۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
بدانید و آگاه باشید که طبیعت، مسیر طبیعی و غریزی خود را طی خواهد کرد و مطمئن باشید که هرگونه ظلم به موجودات زنده از طرف خداوند بی پاسخ نخواهد ماند.خداوند بر همه هستی آگاه و دانا و توانا است و آنچه را که صلاح و عدالت بداند، اجرا خواهد کرد .و بدانید که هرگونه ظلم و جفا به مخلوقات پروردگار، در سرانجام نهایی،تاثیری نخواهد گذاشت.
ناشناس

۰۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
یعنی واقعا الان عصبانی شدی؟ عجیبه!!!!برای چیزهای دیگه هم عصبانی میشی؟ اگر قرار باشد کسی محاکمه بشود خیلی ها تو اولویت هستند ،کسانی که وضعیت الان کشور نتیجه کارهای آنهاست
ناشناس

۰۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
دیلی جون قربونت برم سلام....
احوال شما برادان زحمت کش....
آقا دمشان گرم و دندتان نرم....
دیلی جون مسئول رسانتون آخوند محترم عمروعاصیان هست دیگه؟ آقا مواجب که میدونم تُپل میرسه!! خداروشکر، بهرحال شمام باید یه نونی ببرید سر سفرهای خونتون دیگه.....
دیلی جون قربونت سلام ما رو به مرد آسمانی و کهکشانی حضرت قالیباف برسونید لطفا...
سایه عالی متعالی
احوال شما برادان زحمت کش....
آقا دمشان گرم و دندتان نرم....
دیلی جون مسئول رسانتون آخوند محترم عمروعاصیان هست دیگه؟ آقا مواجب که میدونم تُپل میرسه!! خداروشکر، بهرحال شمام باید یه نونی ببرید سر سفرهای خونتون دیگه.....
دیلی جون قربونت سلام ما رو به مرد آسمانی و کهکشانی حضرت قالیباف برسونید لطفا...
سایه عالی متعالی
محسن

۰۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
کدوم کشور از این لخت شدن ها سود کرده که اینا دومیش باشن.اینده کشور میخواد دست چه هرزه هابی بیفته.
اینا دنبال اینم که هرروز بایکی باشن و مردان هم از هیکل قناصشون تعریف الکی بکنند و اون بچه ها رو هم دیگه نندازن توی جدول وفاظلاب دو سه تا شونو به یادگار از پسر ها نگه دارن.هیچ آینده در انتظارشان نیست جز همین ارزوشون این زندگی که تنوع داشته باشن اینا زایشگاه و شهرنو درست کردن عقب مونده ها مثل مردم آفریقا که تو جنگل زندگی میکنند میخوان لخت بشن یکم فرهنگ و تمدن ندارن که بدونن پوشش چیه باید گیر داعش میافتادن تا قدر حکومت رو بدونن.خاک بر سر دولت رییسی
اینا دنبال اینم که هرروز بایکی باشن و مردان هم از هیکل قناصشون تعریف الکی بکنند و اون بچه ها رو هم دیگه نندازن توی جدول وفاظلاب دو سه تا شونو به یادگار از پسر ها نگه دارن.هیچ آینده در انتظارشان نیست جز همین ارزوشون این زندگی که تنوع داشته باشن اینا زایشگاه و شهرنو درست کردن عقب مونده ها مثل مردم آفریقا که تو جنگل زندگی میکنند میخوان لخت بشن یکم فرهنگ و تمدن ندارن که بدونن پوشش چیه باید گیر داعش میافتادن تا قدر حکومت رو بدونن.خاک بر سر دولت رییسی
ناشناس

۰۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
در جواب ناشناس باید بگم که شتر در خواب بیند پنبه دانه !تو همین فاز باشید که بخوایید تغییر بدید ی عده برعنداز عقده ای که بخاطر کمبود توجه در خانواده مجبورن لخت بریزن تو خیابون تا مورد توجه دیگران قرار بگیرن هیییچ کاری نمیتونن بکنن خیالت راحت چون این مملکت صاحب داره صاحبشم امام زمانه به امید خدا هرچه زودتر با ظهورش بساط بی بندوباری و فساد و ظلم و بی عدالتی رو جمع میکنه
فریبرز

۰۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
امیدوارم این احساس زورگویی که نسبت به خودمون داریم و اینکه نمیتونیم به حق مسلم هر انسانی یعنی انتخاب آزاد معترض باشیم رو تو زندگیت به شکلی مختلف زیاد تجربه کنی
ایلیا

۰۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
ناراحت نباش داداش تو دانشگاه اصفهانم از این فاحشها نیست? یکی ادرس این دانشگاه ( فاحشهگاه) بده بریم چندتاشون شکار کنیم??
یزدان

۰۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
خوک نماد بی غیرتی ( زنش میده به دوستاش?) و خروس نماد غیرت است پس در دنیایی که همه خوکن تو خروس باش?
هادی

۰۴:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
بله لذتش را بردی فقط تلخیش مانده که انشاء الله در آن دنیا بزودی آنهم بوسیله آب تلخ زقوم خدا برایت جبران می کند. موادش از کجا تامین میشود ؟ از چرک و خون همین کسانیکه شما از آن لذت بردید
ابوالفضل

۰۵:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
خوبه دیگه نیاز به ازدواج نیست و به سبک اروپایی هر روز با یه دختر دوست میشیم نهایت استفاده ازش میبریم و بعد میزنیم پس کلش میندازیمش بیرون از خونه???
ناشناس

۰۵:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
بله غرب مسیر طبیعی را رفت که الان
فحشا همجنسبازی رابطه با محارم حیوانات قانونیه
فحشا همجنسبازی رابطه با محارم حیوانات قانونیه
سجاد

۰۵:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
نگاه ابزاری به زنان نداشته باش تو که تحریک نمیشودی مریض بودی علاقه ای به دخترا نداشتی چی شد زن زندگی هرزگی
ناشناس

۰۵:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
لطفا هر کی با نظام مشکل داره مهاجرت کنه بره میگن تو اروپا همه بوگاتی ایفون 14 خونه 500 متری دارن خخخ لطفا برید اونجا هم زندگی راحتی دارید هم میتونید لخت بشید ولی قول بدید تو کارای خونه به زنتون کمک کنید مثلا از بچه هاتون مراقبت کنید تا دو سه ساعتی زنتون بره پارتی دیسکویی جایی یکم با مردای پشمالو لذت ببره خلاصه لطفا برید خیلیاتون رفتن و دارن میرن از مسئولین خواهش میکنیم هزینه مهاجرت بقیه لختی ها که هنوز نرفتن پرداخت کنه اینطور تعداد ارازل اوباش فاحشه ها اغتشاشگرا کمتر میشه یه پسر خاله داشتم مغز همه داشت شستشو میداد اما خداشکر گورش گم کرد رفت شمام برید
کامران

۰۶:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
همه در رابطه با نوع پوشش خود حق انتخاب دارن به هیچ نهادی هم ربط نداره ، آنهایی هم که ناراحت نوع پوشش دختران و زنان هستن بهتر در برن از خانواده ها و نوه نتیجه های خودشون شروع کنن نه دختران و زنان مردم ، سعی کنن ایقدری که بفکر فضولی در نوع پوشش مردم هستند به فکر جلوگیری از دزدی و رانت و جنایت در داخل سیستم جمهوری اسلامی باشند ، این آقایون تند رو بهتره تغییر موضع بدن وسلام .
بهنام

۰۶:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
کاش روزی بیاد ،که هر کسی باهر عقایدی بتونه، درکنار هم زندگی کنن ،هیچکس تهمت ناپاکی به هیچ گروهی هم نزنه وخودشوبرتربدونه!
پارسا

۰۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
(با حجاب ها حداقل ده برابر اینها هستند...!!!)باشه داداش به خودت فشار نیار...????اگه نسبت بی حجاب به با حجاب ۱ به ۱۰ بود که الان اینقدر حکومت ضجه نمیزد...اینقدر تو پشت گوشی فشار نمیخوردی که...تو همین ویدئو دو تا با حجاب توی این دانشگاه رو نشون من بده قربون شکلت برم...!??
احمد

۰۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
خیلی بی ادب هستی شما این خاک بر سر را برای امثال خودت بکار ببر که غیرت ایرانی بودن رو تو حجاب دیدی و مشکلات و فسادی که هست و بانیانش رو نمیبینی و فقط دهن باز میکنی
پریسا

۰۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
هشتگ نه به بی حجابی اجباری...؟!!!???
اون وقت جناب عرزشی نه به حجاب اجباری چی اونم خوبه یا اون جیزه...؟??
اون وقت جناب عرزشی نه به حجاب اجباری چی اونم خوبه یا اون جیزه...؟??
احمد

۰۸:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
آفرین یک کم هم از فرهنگسازی هایی که سالها براش هزینه کردند و اقتصاد شون هم درس بگیریم چون حجاب چیزی را عوض نمیکنه ولی رفاه همه چیز رو برای یک کشور آباد و متدین و با اعتقادات مثل گذشته عوض میکنه به خودمون دروغ نگیم هر چه میکشیم از بی لیاقتی و بی کفایتی مسئولانی هست که چیزی از فرهنگسازی نمیدونستن و نمیدونن جز رانت و اختلاس
ناشناس

۰۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
این تفکرات یه دهه ۴۰ یا ۵۰ هستش که بهش میگن تفکر عقب مونده...اگر هم سنت کمتر از این حرفاست که دیگه واقعا برات متاسفم که توی جامعه الان که رو به پیشرفته تو یه عقب مونده هستی...تازه ویژگی عرزشی بودن رو هم اضافه کنی که دیگه فبها...
پارسا

۰۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
به ولا قسم ایران رو به نابودی و تجزیه شدن میره...به ولا قسم...چه بخواد جمهوری اسلامی راس کار باشه چه نخواد باشه...
ناشناس

۰۸:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
واسه اینکه بهانه ای داشته باشند برای مهاجرت از این کشور عقب مونده و مزخرف...
گلی

۰۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
منم بهت پیشنهاد می کنم بری با بومی های آفریقا زندگی کنی چون هیچ پوشش و تمدنی ندارن تو هم از آزادی فقط آزادی پایین تنه رو دیدی
زهرا

۰۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
خدا یی هم هست داره همه رو میبینه انقد دهن کجی کن تا جونت درآد، مام خدایی داریم ببینم تا کی میتونی به خدا دهن کجی کنی؟
محسن

۰۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
آخیییی چقدر اینا عقده ای بودن بد بختا داشتن میمردن از عقده لخت شدن بعدم میگفتن بخاطر مشکل اقتصاد و فلان ریختن تو خیابون
محسن

۱۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
چه مملکتی شده تا چند سال پیش وقتی میگفتن پسره دانشجوست همه یک آدم باشخصیت و متین تو ذهنش تداعی میشد و دختر دانشجو به عنوان بانویی متفکر و باشخصیت و با وقار ولی الان وقتی میگن پسره دانشجوست به یاد ارازل و اوباش میافتی و دختر دانشجو هم که مظهر هرزگی و بی بردباری شده الان کاباره و توالت مملکت شده دانشگاه
ناشناس

۱۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
شما نمی خواد عذر خواهی کنید بابت پخش بی ناموس ها و بی غیرتی ها
شما فساد را ترویج نکن همین
شما فساد را ترویج نکن همین
امیر

۱۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
خب شما خودتون میگید یه روز عادی وقتی یه روز عادی همچین حجمی از افراد از این نوع پوشش استفاده میکنن چرا باید زورشون بکنی از پوششی که مد نظر شماست استفاده کنن این دیگه دموکراسی نیست اجبار عقیده است
ناشناس

۱۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
قهرمان و مبارز ? جالبه حامی عده ای باشی که حتی راهشون رو ندونی هرزگی برای اینها معنی روشنفکری رو میده و اصلاً بد نمیدوننش
که تو براشون سینه سپر کنی
که تو براشون سینه سپر کنی
گلی

۱۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
اگر قوانین کشور های غربی باشه خیلی از شماهایی که دم از آزادی میزنید به جرم نژاد پرستی و تحقیر افغانستان جریمه میشید و از حقوق شهروندیتون کم می کنند
ناشناس

۱۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
حالا نه اینکه ما چهل ساله از پوشش اجباری سود کردیم ... این پوشش غیر هزینه برا کشکر چی داشته... هر مسئولی بی لیاقت تر و دزد تر سرش تو شلوار مردم بیشتر.... یارو چپیه جینداخت رو دوشو سر دفترش نوشته بود وا وضو وارد شید اخرش سر از کانادا در اورد با شلوارک
بابک

۱۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
بله هرزه زنی مهریه میخواد نفقه میخواد شیربها میخواد اجرت المثل میخواد پوشش غربی هم میخواد قوانین آزاد یعنی حقوق برابر زن و مرد
رضا

۱۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
آخه ....? (سانسور شد)
خیر سرت خبرگزاری هستی ، نفهمیدی این ویدیو فیک و ساختگی هستش؟
متاسفم
خیر سرت خبرگزاری هستی ، نفهمیدی این ویدیو فیک و ساختگی هستش؟
متاسفم
محمد

۱۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
دمت گرم بخدا.
کاش به جای حجاب به اینهمه بی کفایتی و رانت و فسادمسئولین که عامل همه بدبختی های مردم است رسیدگی میشد
کاش به جای حجاب به اینهمه بی کفایتی و رانت و فسادمسئولین که عامل همه بدبختی های مردم است رسیدگی میشد
ایرج محمدی

۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
درود به شرفشون. دارن میگن که ما این دولتمردای فاسد و دزد را نمیخوایم. فقط همین
اهورا

۱۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
باز هم می گویم این قدرت خداوند است که هیچ کس در برابر قدرت خدای بزرگ و مهربان نمیتواند بایستد ، آنها پرنده های آزاد خداوند هستند که می خواهند در طبیعت آزاد باشند و به پرواز خود ادامه دهند و ما حق زندانی کردن یا کشتن هیچ پرنده ای را نداریم . قرن خدا شروع شده است فهمیدید
دنیا

۱۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
آقا کیانوش احمدی ما به مهریه نیاز نداریم! نون خور کسی نمیشیم کار می کنیم شده باشه دو تا رشته می خونم! خخخخخ می خوام تا دکترا برم .
دنیا

۱۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
آقای کیانوش احمدی ما به مهریه نیاز نداریم نون خور کسی نیستیم ! لازم باشه دو تا رشته می خونم تا دکترا ادامه میدم! پولم روخودم میدم ! اونایی که میگید هم حجاب رو نمی خوایم ولی مهریه و فلان چیزای اسلامی رو می خوایم بدونید من نمی خوام! نه اونو می خوام نه اینو می خوام! حجاب اجباری رو هم نمی خوام.
علی

۱۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
معلومه که ازون ریشوهای بوگندو هستی که باباش گوسفندهاش رو فروخته تا بفرستدت شهر!!! برو لب چشمه دهتون و از میان دخترهای چارقدی یکی رو پیدا کن ننت بره خواستگاریش تا واست ۱۶ تا بچه بزاد!! با دیگران چکار داری!؟ یه نگاهی به دنیای آزاد بنداز و فارغ از جو روستای خودت ببین مردم دنیا چطوری زندگی میکنند!! اونایی که بهشون تهمت میزنی بهت انگی نمیزنند!!
نیلا

۱۴:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
لطف کنید یه فیلم هم از رباخواری بانکها ودزدی های مسعولین وهیز بودن عقده ایا ام بزارن ،این فیلم اگه گناه میکنه به خودش مربوطه ولی ربا ودزدی حق الناس هس نگو اونا هم حق الناسه که میگم جشم هرزتو مواظب باش
زارع

۱۴:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
خیلی هم قشنگ و زیبا..پوشش و عقیده هر شخصی باید مورد احترام باشه..هیچ چیز زشت و بدی داخل این فیلم من ندیدم
نه رانت نه فساد نه دزدی نه اختلاس نه تهمت و لعنت به این و اون ..فقط دارن از زندگیشون لذت میبرن
نه رانت نه فساد نه دزدی نه اختلاس نه تهمت و لعنت به این و اون ..فقط دارن از زندگیشون لذت میبرن
هانیه

۱۵:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
حرام زادگان ربا خوار ورشوه گیر و دزد وغارتگر میشوند همین اشغالهای پست تن فروش....بنام دانشجو که واقعا از کلمه دانش هم شرم دارم باید ببخشد این زباله های جامعه دزد را
گلی

۱۵:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
خب پس نمیخوان توی ایران خدمت کنن وگرنه یک روسری یک پارچه چیه بخاطرش بخوای فرار کنی
جواد

۱۵:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
اینها نتیجه همان دزدی ها وغارتها و خیانتها و اختلاسها و کم فروشی ها و گرانفروشی ها و علم دوپینگی کلاسهای کنکوری وصندلی فروشیها وصندلی خر و رشوه و ربا و حرام هاست که الان بوی عفونتش علم ودانشگاه را هم گندیده کرده است . اینها باید لخت بشن و تن فروشی کنند و این قانون خدا و طبیعت هست. لقمه پاک بباید که شود قابل فیض ...ورنه هر سنگ و گلی لولو و مرجان نشود . اصلا عجیب نیست .
محمدعلی سقائی

۱۶:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
اینها محصول همین نظام هستند. حکومتی که بیش از چهاردهه تمام امکانات و قدرت و ثروت خودرا صرف تبلیغات ۲۴ ساعته کرده و حالا موقع برداشت محصولات خودش میباشد.اینها نه از خارج و کشورهای غربی امده اند نه از فضا. نطفه تمام اینها در همین ایران و با همین حکمرانی بسته شده. آب گل الود حاصل کثافت کاری در سرچشمه ان میباشد. دور کشور حصار کشیدیم و هیچگونه ارتباطی با دنیا نداریم. اینترنت مسدود، ماهواره قطع و با پارازیت، مجلات و کتب هم همگی سانسور شده، تفتیش عقاید درحد اعلا ، بگیروببند و سرکوب و خفقان هم که امری عادی شده. پس چرا جواب نداده؟ چون راه را به عمد اشتباه رفتیم.
یاس

۱۷:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
باتآسف برای داشتن دانشگاهی که مسیولین اش رفته اند گل بچینند ، ودانش جویان(شل مغزها) آن به تبرج وفساد آشکار ، مشغولند . کجای دنیاچنین چیزی از دانشگاهایشان دیده اید ؟ کشورهای غربی که آمال وآرزوی همین شل مغزهاست هم، این اوضاع اسف بار رو ندارند . به کدام آیین وقانون ؟؟ مغز متفکر هر جامعه ی متمدنی ، دانشگاه ودانشگاهیان آن جامعه است .تو خود بخوان حدیث مفصل از این مجمل ...
علی

۱۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
شغل که در آینده ندارند و همه بیکارند پس خاصیت این دانشگاه ها چیزی جز بیکاری نیست و اموال بیچاره دانشجوها و خونوادشونو به غارت میبرن. دزدی که نمیکنن این بیچاره ها بروید از دزدها فیلمو عکس بگیرید و از تورم و گرانی و.... به خدا صوابش بیشتره.
دست دزد را قطع کنید همه چیز اصلاح می شود.
دست دزد را قطع کنید همه چیز اصلاح می شود.
س.م

۱۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
شایدبچه های توبا چنین پدرابلهی این مسیری روکه میگی رفتن.ازبس۸ اومدن پدرشونوتوی این دوتا مکانی که نام بردی دیدن.توالت ومحل فحشا اون جاهاییه که تصمیم برای اداره این کشورگرفته میشه ونتیجشو هم داری۸ میبینی یه ملت مثل خرتوگل موندنو خودشون وبچه هاشون وجب به وجب دنیا رومیگردن ومیخرن .
س.م

۱۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
درودبرشما که با دست ودلبازی تجربیات زندگیتودراختیاربقیه میزاری.حالا ازاونجا برگشتی؟
ناشناس

۱۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
رضا ، تو از همون گروهی که شعار زن زندگی آزادی سر میدن شماها تو کامنتاتون هم به سختی میتونین جلوی شهوت تون و بگیرین پس زر اضافه نزنید. زر زدن راحته دیگه معلومه چکار آید آزادی پایین تنه همیشه مد نظر شماها بوده
ناشناس

۱۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
کاش نون خور کسی بودید...اگه منظورت توجیه روابط نامشروعه، که در عوضش دو تا رشته(اون هم تو دوره ای که در دانشگاها بازه و اینهمه دانشگاه بدرد نخور داریم و مث آب خوردن به هر ننه قمری مدرک میدن حتی دکتری) بخونی. جوابم اینه که تو عرضه داری جلو شهوت و بگیر. کسی که عرضه نداشته باشه جلوی شهوت و بگیره و میل جنسش و کنترل کنه اصلا آدم نیست که بخواد حرف هم بزنه.
میلاد

۱۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
الان اون رییس دانشگاه داره چه غلطی میکنه؟؟
زنهای غربی با اون پوشش بی حجابی به کجا رسیدن؟
لطفا مسیری رو که تجربه شده، تجربه نکنید
زنهای غربی با اون پوشش بی حجابی به کجا رسیدن؟
لطفا مسیری رو که تجربه شده، تجربه نکنید
کامران

۱۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
باید مجازات شن اینهای که از ناموس ایرانی فیلم می گیره و پخش میکنه اگر می تونید از دزدیهای مسئولین فیلم بزارید که مبایل رو. کردن پول ماشین و ماشین رو کردن قیمت خونه و خونه کردن اپارتمان از او دزدها فیلم بگیر یزار اگر نمی ترسی
علی

۱۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
فرق بین انسان و حیوان چیه ؟
چرا خدا به انسان عقل داد ؟
لطفا یه سرچ کنید وتو کشورهای دیگه ببینید بی حجایی و ...چه آسیب هایی فقط به خانم ها و دخترها زده
چرا خودمون به اون راه میزنیم
بی حجابی نفعش فقط به حال آقایونه و بس تمام
تمام بیچارگیش فقط برای خانوم هاست
چرا خدا به انسان عقل داد ؟
لطفا یه سرچ کنید وتو کشورهای دیگه ببینید بی حجایی و ...چه آسیب هایی فقط به خانم ها و دخترها زده
چرا خودمون به اون راه میزنیم
بی حجابی نفعش فقط به حال آقایونه و بس تمام
تمام بیچارگیش فقط برای خانوم هاست
ناشناس

۱۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
به تو چه کجا چجوری میگذره فوضولی اگه یه عده بی حجاب بیرون میان از شما چیزی کم میشه شما ناموس خودتو قنداق پیچ کن کسی وضعیتش رو نبینند سری دیگه از این غلط ها نکن مرسی
علی

۲۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
گناه یک جامعه رو به گند میکشه حالا هر نوعی که باشه چه بی حجابی چه فساد مالی هر دو تا هم گناه .
علی

۲۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
فکر کنم شما یکی از کسانی هستی که به خدا خیلی نزدیکی و یه حکمی هم از خدا مستقیما بهت ابلاغ شده که از طرف خدا این طوری محکم حرف میزنی
بی حجابی یعنی گناه و بی اعتنایی به قوانین الهی .
بی حجابی یعنی گناه و بی اعتنایی به قوانین الهی .
ناشناس

۲۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
روانی افغانی جماعت داره مفت میخوره مفت میگرده کارارم که ماشاالله چپاول کردن و سیمکارت بدون فیلتر دارن دیگه چی میخوان الان بیرونشان کنیم از ایران اواره میشن هیجارو ندارم میگن بریم ایران بخور بخوره دیگه
پریسا

۲۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
حله...ببینم خدات با توئه یا با مایی که آیه صریح قرآنو میاریم واست که خدات حجابو اجبار نکرده و فقط توصیه کرده...?
پریسا

۲۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
احمق...تو به من بگو کدوم آزادی رو ایران داره که من سراغ همون برم...؟?آزادی بیان...؟آزادی عقیده...؟آزادی اندیشه...؟آزادی در داشتن دین...؟آزادی در پوشش...؟کدومو داریم کله پوک...بگو کدومو داریم من سمت همون برم...???
سعید

۲۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
مملکت روال خودش را داشت طی میکرد همین یه عده به ظاهر متدین مثل تو وامثال تو مملکت رو به این روز انداخت
ناشناس

۲۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
زر مفت نزن بچه سوسول همین بچه دهاتی ها این مملکت و تا الان فراتر از مرزها حفظ کردند تو میخواستی بری با داعش بجنگی اینا نبودن الان همین زن زندگی آزادی ها تا الان هزار بار جهاد و نکا با داعشی ها میکردند
ناشناس

۲۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
هم بیحجابی جرم هست هم اختلاس وسلام .اینهاهمه واسه مدرک چندوقت دیگه احوالشون رو بپرسین ببینیم کی برنده آینده هست. بخدا تمامشون پرونده براشون درست شده.حال خواهید دید
ناشناس

۲۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
پرنده خدا!!!!.اینها لاشخورهای خداهستن که ازامکانات مفت دولت استفاده میکنن وبعدبه قانون بی توجهی میکنند.مگرمیشه کسی بهشون چیزی نگه.نمک نشناسهای خائن
کامران

۲۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
همین نوع پوشش مقدمه فسادی است که برخی بیماران جنسی برای ارضای امیال شهوانی خودشان که آن راتأییدمیکنند.اول ازکنارگذاشتن روسری شروع میشه،بعدبازکردن سینه،بعدنمایان کردن ناف وبعد...همینجوری ....تاته واین جریان همچنان ادامه داردوپایانی نداردهمچنان که در غرب پایان نداشته و به هم جنس بازی وازدواج بامحارم وحیوانات ومرده ها روی آورده اند.
ناشناس

۲۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
نه اینکه مهریه رو می دهید،به قول خودتون مهریه رو کی داده ،کی گرفته؟ اونقدر زن بیچاره رو اذیت می کنید تا بگه مهرم حلال جونم آزاد،از اون طرف هم تبلیغ می کنید اگر زنی مهرش زیاد باشه پا قدمش بد میشه،ویا میگید هر زنی که مهریه اش را ببخشد....زن حق طلاق نداره،حق حضانت نداره،حق بیرون رفتن بدون اذن ....یادمه یک زنی زنگ زد به یک برنامه ای و از روحانی پرسید آیا من می توانم بدون اذن شوهرم پول بردارم و برای فرزندانمان خرج کنم چون همسرم به اندازه نیاز پول نمی دهد منظورش این بود که شوهرش خسیسه،روحانی بدون در نظر گرفتن این مطلب که نفقه از وظایف مرد است والان این مرد خودش به وظیفه شرعیش عمل نکرده ،برای آن زن از حرام بودن وغیر شرعی بودن درخواستش صحبت می کرد واصلا درک نمی کرد که این زن در چه موقعیت دشواری قرار گرفته ،حداقل وقتی از وظایف شرعی زنان صحبت می کنید کمی هم به مردان وظایفشون رو تفهیم کنید
حبیب

۲۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
فرقی نمی کنه . در همین قضیه هم حق الناس وجود دارد. یک مقدار تفکر کنید متوجه آن می شوید. متأسفانه الان تا تذکر میدهید می گویند بروید جلوی اختلاس و ... را بگیرید. انگار کسی که امر به معروف میکنه طرفدار اختلاس است نه آقاجون اینجور نیست. همه اینها منکر است و باید تذکر داد. هر چیزی جای خودش باید تذکر داده بشود. الان چقدر در این کشور و جاهای دیگر بخاطر وجود فساد جنسی جنایت صورت می گیرد. این را قطعا بدانیم که این افراد در جنایات این افراد دخیل هستند. البته دلیل دیگری هم می توانم برایتان بیاورم ولی امیدوارم خود شما مطالعه کنی و به نتیجه برسید. بی حجابی منکر است. اختلاس و دزدی منکر است. ناسزا گفتن منکر است حرف زدن دو نفر که با هم نامحرم هستند منکر است. و ووووو ولی الان متأسفانه منکر جای معروف را گرفته و فکر می کنند که این عین تمدن است. عین زیبایی است در صورتی که اندکی مطالعه و خواندن کتاب قرآن کریم که کتاب آسمانی اکثر اینهاست آنها را روشن خواهد کرد تا راه را پیدا کنند. این شدنی است . نمونه آن زنان و مردان اروپایی است که مسلمان شده اند.
حبیب

۲۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
ما حجاب اجباری در اسلام نداریم. کسی که اسلام را پذیرفته قطعا حجاب را پذیرفته است. بی حجابی اجباری داشتیم در تاریخ که رضاخان ملعون در ایران اجرا کرد . جوانان ما باید مطالعه در مسائل دینی خود داشته باشند که ندارند چون اگر مطالعه می داشتند قطعا اینگونه فکر نمی کردند. اگر مردم در انتخابات افراد صالح را انتخاب می کردند نه اینکه بدون مطالعه صرفا بخاطر یکسری مسائل مانند آزادیهای باصطلاح مدنی و وعده های دروغین الان مملکت ما اینگونه نبود. کشورمان را باید خودمان بسازیم و این فکر درست است و الان جوانان خوب زیادی داریم که دارند کار می کنند . بی حجابی عین آزادی نیست عین بردگی است. زن شخصیت والایی دارد که در سایه تمسک به دین بدست می آورد. چون جوانان خودمان را دوست دارم نوشتم.
برکیا

۲۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
همه ی جوامع دنیا فاسد هستند ؟ فقط شما درست هستید ؟ اتفاقا پاکی چشم شما در این محیطها معلوم میشود ۴۳ سال پس چیکار کردید با چشمهایتان، آنها را نشستید ؟ در مملکت اسلامی شرط آن است طوری تربیت و پرورش یابی که در هر شرایطی خود را مدیریت کنی ، میتوانی ؟ اگر نمیتوانی مریضی و احتیاج به دارو و درمان و آموزشهای درست انسانی داری که در اسلام هم هست
حجت

۲۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
من نمیدونم چرا این جماعت به اصطلاح مذهبی بعضاً چرا اینقدر ادبیات وقیحی دارند!
خب بابا جون مودبانه نظر بذار
نمی تونی؟
خب بابا جون مودبانه نظر بذار
نمی تونی؟
علی

۰۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
دروغ بزرگه
من همونجا درس میخونم اصلا از این خبرا نیست .تصاویر ساختگیه و مربوط به دانشگاه ما نیست
من همونجا درس میخونم اصلا از این خبرا نیست .تصاویر ساختگیه و مربوط به دانشگاه ما نیست
محمد

۰۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
از دید یه انسان سالم این تصاویر کاملا طبیعی و مثل همه مردم دنیا هست،اونایی که غیر ازین می بینند خودشون انحراف اخلاقی دارند
وجود داشته باشید و منتشر کنید
وجود داشته باشید و منتشر کنید
علی

۰۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
فقط خدا به داد خانواده این روشنفکران نوین و اروپایی پسند کمبود دار برسد.
انشاءالله خداوند خانواده ما و جیره خورهارا در پناه خودش از این فساد حفظ بفرماید
خدایی خدا بداد بچه های همه ما برسد .
یعنی هر کس خوب و بد را نداند بهتره همان ....بماند.
تاوان این گند کاریها را ناموس ایرانی خواهد داد
واین نادانها سالهای آینده پاسخ گوی هیچ چیز نخواهند بود.
انشاءالله خداوند خانواده ما و جیره خورهارا در پناه خودش از این فساد حفظ بفرماید
خدایی خدا بداد بچه های همه ما برسد .
یعنی هر کس خوب و بد را نداند بهتره همان ....بماند.
تاوان این گند کاریها را ناموس ایرانی خواهد داد
واین نادانها سالهای آینده پاسخ گوی هیچ چیز نخواهند بود.
ناشناس

۰۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
هرزه واقعی امثال شما زن های بی بندوبار و فاسد هستید که مردها رو به فساد میکشونید و به گناه میندازید خیلی غلط میکنید مگه جامعه فقط متعلق به شما موجودات ناقص العقل هست که مردها وقتی بیرون میان باید چشم بسته راه برن تا چشمشون به شما هرزه های ناپاک و بی حیا نیفته
مهیسا

۰۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
غلط زیادی نکن زنیکه کفراتی پماد برای امثال تو لازمه بعد از اینکه بهتون تجاوز میشه بمالید تا جاش نسوزه،موجود بی عقل و بی شعور امثال تو رو باید با لگد پرت کرد تو چاه فاضلاب چون جای کثافت و نجاست اونجاست
علی

۰۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
فکر کنم قرقی هستی رفیق
خدا به داد این پرنده ها برسه از دست شما قرقی ها
خدا به داد این پرنده ها برسه از دست شما قرقی ها
فرزاد

۰۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
تو این دنیا آزادی کوچکترین حق هر انسانی که میتونه داشته باشه .چرا آخه به زور میخاین حجاب اجباری کنید بابا بفهمید دیگه مردم خودشون میفهمند چی غلط چی درست کاش واسه اختلاسگرها همین قدر تو صحنه بودین مسولین فقط سر حجاب سر صحنه هستن موقع اختلاس دزدی خواب اصحاف کف هستن انگار .
ناشناس

۰۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
حیف پول بیتالمال که خرج این آشغالها ی بی ناموس میشه همشونو ازدانشگاه محروم کنند بی شرفها بعضی از اشغال های بی شرف هم ازاینها حمایت میکنند خاک برسرتان
ناشناس

۰۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
بس نیست
ولنگاری جایی بود باید یقه مسئول بیکفایت اونو گرفت شل گیری ها باعث شدند
ولنگاری جایی بود باید یقه مسئول بیکفایت اونو گرفت شل گیری ها باعث شدند
سعید سلطانی پور

۰۶:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
اون مادری که همچین بچه ای تربیت کرده از همینجا مشخصه. زن ستیز. مغز پوچ
فاطمه

۰۷:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
??? متاسفانه تو سبک اروپایی جنابعالی یه کاری بکنی گوشن اتگشت دختره زخم شه باید تا آخر عمرت جواب پس بدی.
رونالدو رو هر سال تو دادگاه دارن نمیتونه با اون پولش کاری بکنه.
و یه موضوع وقتی تو اروپا پسراب ا دخترای مختلف میگردن دخترا نم با پسرای مختلف میگردن.
موضوع سوم اینکه اگر شما عوضی هستی سبک روابط خودت رو به اروپا ربط نده.
تا پارسال احتمالا با صیغه سوء استفاده میکردی از بچه های مردم الان بدون اون.
به خودشون بابت عوضی بودنشون افتخارم میکنن آقازاده های بی درد
رونالدو رو هر سال تو دادگاه دارن نمیتونه با اون پولش کاری بکنه.
و یه موضوع وقتی تو اروپا پسراب ا دخترای مختلف میگردن دخترا نم با پسرای مختلف میگردن.
موضوع سوم اینکه اگر شما عوضی هستی سبک روابط خودت رو به اروپا ربط نده.
تا پارسال احتمالا با صیغه سوء استفاده میکردی از بچه های مردم الان بدون اون.
به خودشون بابت عوضی بودنشون افتخارم میکنن آقازاده های بی درد
مهدی

۰۷:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
به تو چه؟؟ خودتو بچسب خدا خودش اگه وجود داره بهتر میفهمه کی سالم تره
باران

۰۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
واقعا دختری که حاضره خودشو به نمایش بذاره به اسم آزادی،لیاقتش همین اتفاقاته
محسن

۰۷:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
آفرین منم میخواستم همین رو بنویسم که دیدم تو نوشتی!
با هرکدوم از این دخترا ازدواج کنی، موقع طلاق کاملاً طبق قوانین اسلامی، حق خودشون رو مطالبه می کنند و معنی تمام این کلمات عربی رو می دونند: مهریه، اجرت المثل، نهله
با هرکدوم از این دخترا ازدواج کنی، موقع طلاق کاملاً طبق قوانین اسلامی، حق خودشون رو مطالبه می کنند و معنی تمام این کلمات عربی رو می دونند: مهریه، اجرت المثل، نهله
محسن

۰۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
این حرف صحیح نیست احمد آقا، بیشترین تعداد شهید در دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی از همین تهران است. خطای عده ای رو به همه تعمیم نده معصیت داره
مصطفی

۰۷:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
دقیقا همینطوره
اما ی عده که دوست دارن اینا رو دستمالی کنن میگن پرنده های ازاد خدا و بذارید راحت باشن.
دختران و پسران هرزه و فاسد نه درس میخونن نه خدمتی میکنن نه ازدواج میکنن نه بچه میارن فقط بر بار جامعه اضافه میکنن
اما ی عده که دوست دارن اینا رو دستمالی کنن میگن پرنده های ازاد خدا و بذارید راحت باشن.
دختران و پسران هرزه و فاسد نه درس میخونن نه خدمتی میکنن نه ازدواج میکنن نه بچه میارن فقط بر بار جامعه اضافه میکنن
مصطفی

۰۸:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
دختر و پسرای هرزه ای مثل اینا نه درس میخونن نه خدمتی به جامعه میکنن نه ازدواج میکنن نه بچه میارن
نه پرنده خداوند هستن.
خداوند ادم های هرزه برهنه گنهکار رو دوست نداره و طبق تمام کتب وحیانی و هزاران پیغمبر مرسل اینا عذاب میشن.
و شماهایی که طرفدار اینایید هم همینطور.
نه پرنده خداوند هستن.
خداوند ادم های هرزه برهنه گنهکار رو دوست نداره و طبق تمام کتب وحیانی و هزاران پیغمبر مرسل اینا عذاب میشن.
و شماهایی که طرفدار اینایید هم همینطور.
مصطفی

۰۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
دوست داری دخترت مثل اینا هرزه باشه هر ساعت ی پسر دستمالیش کنه. اینا میان خونه مثل سگ به مادر و پدرشون میپرن.
نه ازدواج دیگه میکنن نه به درد میخورن.
خانواده در آینده نزدیک در ایران از بین خواهد رفت
ان شالله بزودی این چشمنوازها رو در بزرگی میبینید
نه ازدواج دیگه میکنن نه به درد میخورن.
خانواده در آینده نزدیک در ایران از بین خواهد رفت
ان شالله بزودی این چشمنوازها رو در بزرگی میبینید
ناشناس

۰۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
اینا فقط یک چیز،بلند مخوان تا ... برد که کیف کنن بعد حجاب مکنن
فقط کمبود همو چیز درن
وگرنه هیچ نیست
فقط کمبود همو چیز درن
وگرنه هیچ نیست
مهدی

۰۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
داداش شما که اطلاع نداری چرا میای الکی تز میدی خودت زدی دانشگاه هنر وارد دانشگاه میشی یه سری چیزا به شدت بت واجب میشه اول باید سعی کنی کلا حموم نری اگه موهات فرفری نیست که هیچی چون قبولت نمیکنن مگه اینکه بیگودی ببندی بیای کلاس ریشاتو بزنی در مورد اقایون خانوما جای دیگه خودت نیا سر کلاس وقت مابقی هنرمندان رو نگیر باید کتاب زیاد داشته باشی مهم نیس بخونی فقط تو سلفیا یا ویدیو کال پشت سرت باشه قفسه کتابت اللخصوص صادق هدایت به اینم کار نداشته باش رفیقاشو خونوادش از خونه پرتش کردن بیرون به علت مصرف بالا و توهم زیاد و از همه مهمتر اینو حتما باید داشته باشی وگرنه با تیر میزننت باید روش ان فکر مدل اریاییش باشی به عنوان مثال جونت در بره واس غرب کشورش مهم نیس جهتش مهمه تا میتونی خود تحقیر ینی همین خودش کلی تورو بالا میبره تو همفکرات اینجوری بگم ناموستو کادو کنی ولنتاین بفرستی سمت غرب هر جا برسه تو به مقصودت رسیدی نامجو گوش بدی افسردگی و میگرنم بگیری که دیگه فقط میتونم بگم wow
امیر رضا

۰۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
اینقدر ساده گول نخورید عزیزان. چطور ممکنه حتی یک آدم باحجاب یا چادری توی این دانشگاه نباشه؟! حتی اگرم نبوده چرا باید مدام و به صورت عمدی روی بی حجابی زوم کنه؟ حجاب توی مملکت ما داده تبدیل میشه به یه بازیچه برای دشمنان و خصوصا مسئولین به درد نخور که مردم رو سرگرم کنن و به جون هم بندازن تا بی عرضگی و خطاهای خودشون در مسائل حیانی دیده نشه.خلاصه که این قصه سر دراز دارد...
ناشناس

۰۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
بیگ لایک....اگر بی حجابی نشانه ی تمدن است حیوانات ازما متمدن ترند
هرزگی و بی غیرتی کلاس نداره
هرزگی و بی غیرتی کلاس نداره
ناشناس

۰۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
چرا مردم برن شما و امثال شما و کسایی که دارید براشون میمالید باید برن،میدونیدکجا باید برید دیگه؟ پیش طالبان،برادر خواندتون،هر چند طالبانم شماهارو گردن نمیگیره
ناشناس

۰۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
لامصبا نمیرن که، اونجام همچین باغ وحش نیست اینارو راه بدن اونام میدونن اینا به درد لای جرزم نمیخورن
مثل زالو چسبیدن به فرهنگ ایرانی اسلامی و دارن گند میزنن به یه مملکت
واسه یه دختر کومله تروریست حنجره جر دادن ولی یه دختر محجبه جلوشون سلاخی شه سکوت میکنن هیچ خودشونم خنجر بر میدارن دوتا ضربه هم اینا میزنن
این روزا بی غیرتی و بی حیایی اسمش شده آزادی عقیده?
مثل زالو چسبیدن به فرهنگ ایرانی اسلامی و دارن گند میزنن به یه مملکت
واسه یه دختر کومله تروریست حنجره جر دادن ولی یه دختر محجبه جلوشون سلاخی شه سکوت میکنن هیچ خودشونم خنجر بر میدارن دوتا ضربه هم اینا میزنن
این روزا بی غیرتی و بی حیایی اسمش شده آزادی عقیده?
ناشناس

۰۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
چطور به نتیجه رسیدی الان توی دانشگاه هستند؟ ما که نرفتیم ولی شمایی که اسم اینو میزاری آزادی عقیده لابد خودت و ناموست که آزادی عقیده دارین زیاد پاتون به خونه تیمی باز شده ،شما یه نیگاه بنداز قربونت ببین شبیه خونه تیمی نبود تا دانشگاه؟ بهرحال تجربشو داری واردی???
ناشناس

۰۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
لازم به عذر خواهی نبود عزیزم یه سفر بری سوریه یا لبنان که براشون یقه پاره میکنید و از مظلومیتشون دفاع میکنید میبینید که این پوشش کاملا عادی است منتها دختر فلسطینی یا لبنانی که چنین پوششی داره میشه مظلوم ولی دختر خودمون با همون پوشش اسمش را میزارین ولنگاری و هرزه .خجالت بکشید
امیر

۰۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
حرف حق زدی واقعا اگه دارن گناه میکنن خودشون میدونن و خدای خودشون هرکس تو قبر خودش میزارن با این حرفها میخان کارهای خودشون سرپوش بزارن ملت نفهمن اینا چجوری اختلاس رانت..... انجام میدن
ناشناس

۱۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
پس غلط اضافی نکن و از اینجا برو تو آمریکا هر غلطی دلت خواست بکن
اونجا مهد آزادی هست هرکار دلت میخواد بکن
تازه تو خیابون حموم داره
بدو گمشو حرومی از اینجا و الا تو ایران جای این خربازی ها نیست
باید بری تو طویله این خربازی هارو در بیاری
که طویله ها تو اروپا و آمریکا هستن
اونجا مهد آزادی هست هرکار دلت میخواد بکن
تازه تو خیابون حموم داره
بدو گمشو حرومی از اینجا و الا تو ایران جای این خربازی ها نیست
باید بری تو طویله این خربازی هارو در بیاری
که طویله ها تو اروپا و آمریکا هستن
ناشناس

۱۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
یعنی میگی اگه دخترای ایران حجاب نداشته باشن همه هرزه هستن و تو خیابان که اومدن میشه هر پسر یکیشو بزار رو کولش ببره عشق و حال نه بابا از این خبرا که تو مغز لجن گرفتت هست نیست تو اون اروپا و امریکا هم که لخته لختن از این خبرا نیست پشت کوه بودی فکر میکنی اگه یه دختر بی حجاب بود الزاما خراب و هرزه هست و باید بزاریش رو دوشت ببریش و اونم منتظر شماست که بیای ببریش . در این دنیای فانی کسی بر کسی برتری نداره همه با هم برابر و مساوی هستند هیچ کس تاکیید میکنم هیچ کس حق دخالت تو زندگی شخصی کسیو نداره که تو چه دینی داری چه خدایی میپرستی چی میخوری چی میپوشی هر موقع به این نقطه رسیدیم یعنی ازادی
تارا

۱۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
دیلی نمیفهممت..چن روزه گیر دادی به حجاب هی فیلم میزاری..خداییش پول میگیری بزاری..کم مشکلات بزرگ تو کشور داریم؟؟!چرا دوربین مخفی قانون شکنی و فساد و رشوه مسئولان رو نمیزاری؟ ارزش پولمون نابود شده و تورم کمر همه رو شکسته هیچکسم به پشمش نیست.. دنبال چی هستی؟! یکم با مردم باشید..
تارا

۱۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
دیلی نمیفهممت..چن روزه گیر دادی به حجاب هی فیلم میزاری..خداییش پول میگیری بزاری..کم مشکلات بزرگ تو کشور داریم؟؟!چرا دوربین مخفی قانون شکنی و فساد و رشوه مسئولان رو نمیزاری؟ ارزش پولمون نابود شده و تورم کمر همه رو شکسته هیچکسم به پشمش نیست.. دنبال چی هستی؟! یکم با مردم باشید..
کیوان

۱۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
حیوانات حریم بکدیگر را رعایت می کنند ولی شماها نه حریمی دارید و نه حرمتی. لذتتو نو ببرید و خوش باشید، در قاموس شما بی ناموسی و هرزگی و فاحشگی افتخار ، اما پاکدامنی و عفت و حیا و دینداری مورد انزجار است. عاقبت در لجنزاری که برای خود می سازید غرق خواهید شد .
علیپور

۱۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
این سبک پوشش تبدیل به عرف جامعه شده و توهین چارتا رانت خور و طلبه فقط به خودشون صدمه میزنه.
ناشناس

۱۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
سلام
لطفا فیلم از آقازاده ها در آمریکا و کشورهای بی دین هم بزارید ...
اگرم وقت شد چون تعداد فیلما به عمر ما قد نمیده از اختلاس گران هم بعدش بزارید
با تشکر
لطفا فیلم از آقازاده ها در آمریکا و کشورهای بی دین هم بزارید ...
اگرم وقت شد چون تعداد فیلما به عمر ما قد نمیده از اختلاس گران هم بعدش بزارید
با تشکر
محسن

۱۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
این همه مشکلات تو مملکت ما هست همرو ول کردین گیر دادین به حجاب من در آوردی این آخوندها. شرم کنید دروغگو ها
فرهاد

۱۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
درود بر همه هموطنان عزیز چه با حجاب چه بی حجاب همگی عزیزند بهتر بود بهفکر فقر بیکاری وتورم بودیم ورفاه حال مردم وگرنه گناه هرکسی به گردن خودشه چیزی که داره به مردم فشار میاره گرونی وتورم وبی کاریه
زهرا

۱۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
والا بااین وضع دیگه کسی نمیتونه بره بااین قیمت وپولایی که برای آزاد کردن مدرک میگیرن کسی همچین پولایی هم نداره که حتی بخواد مدرکشو آزاد کنه پس اول بفهم بعدحرف بزن
غلام

۱۴:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
یا حضرت عقده بدبخت کی گفته هر روز پارتین تو پول مهاجرت بده من اولین نفر برم. بدبخت وجود افراد مریضی مثل شما برای جامعه مضره نه پوشش زن مردم بعد این کجاش لخته شما معنی لخت میفهمید?
ناشناس

۱۵:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
واقعا حیف اسم دانشجو که روی اینا گذاشتن و خاک بر سر مسئولین اون دانشگاه که نمیتونن برای حضور چنین افراد عقده ای به دانشگاه قانون تعیین کنند واقعا هدف اینا از درس خوندن چیه وبا این وضعشون دنبال چی هستن میخوان چی رو ثابت کنن؟ فقط خدا به دادمون برسه
شیرین

۱۵:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
از وضعیت فاجعه بار و بی قانونی و حق کشی واضح در دادگستری ها چی،برا این چیا عذرخواهی نمیکنید؟؟؟؟از میلیونها جوون تحصیلکرده با مدارج بالای تحصیلی که بعد اتمام تحصیلات به اندازه ی خرید یک عدد نون،پول تو جیبشون نیست عذرخواهی نمیکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فاطمه

۱۶:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
ایکاش که یادمون بمونه که یه روزی امام حسین به خاطر دین ونماز ومبارزه بافسادیکی یکی بچه هاش جلوچشمش قربانی شدن تا اسلام به مابرسه،ایکاش یادمون باشه که مانام شیعه ی امیرالمومنین رومون هست،ایکاش یادمون باشه که حجاب یک زن شیعه ارثیه ی مادرش حصرت زهرا( س)هست.ایکاش یادمون باشه طوری زندگی کنیم که روز قیامت وقتی امام حسین بدون سروارد محشرمیشه،وقتی خانم فاطمه ی زهرا وارد محشرمیشه به چشمهای مااجازه ی دیدن بدن ومورد شفاعتشون قراربگیریم،نه اینکه باعث دلشکستگیشون بشیم
ناشناس

۱۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
وای به حال آدمایی که اینجور خودشون رو تباه میکنن اینها ذوق ندارن به خدا حال این جماعت گریه داره انقدر عقده ای بار آورده شدن که میخان با خودفروشی جبرانش کنند?
ناشناس

۱۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
دیلی فوتبال این کامنت رو گذاشتی اولیت کامنت؟ چرا؟ به جای اینکه نشر ندی، نشر دادی و گذاشتی اول؟! کاری به اشتباه نسل جوان و بی حجابی این دانشجویان ندارم اما این روش و راه جلوگیری از این ناهنجاری به قول شما نیست.
ناشناس

۱۷:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
به بی حجاب میگی حجاب رعایت کن، میگه برو جلوی دزدی و رانت مسئولان و تورم رو بگیر. به مسئولان میگی که جناب بنده فوق لیسانس فلان رشته رو دارم ، لطفا اگه میشه سفارش ما رو بکنید یه کار دولتی گیر بیاریم و استخدام شیم، میگه :پسرم برو روزنامه اطلاعات بخر هر روز و بگرد دنبال کار، حتما کار پیدا میشه برات. حالا یکی اومده به دیلی فوتبال گیر داده . بابا چکار داری به دیلی ، بزار سودشون رو بکنن. خوبی دیلی فوتبال اینه که همه نظرات رو نشر میده و همچنین فوتبال جهان رو هم میپخشه. دمشون گرم. عشقید.
ناشناس

۱۷:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
مرکز مرکز، بسیج منطقه صحبت میکنه، هادی گم شد. مرکز هادی کجاست؟خخخخخخ??
سجاد

۱۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
تهمت؟؟ چیزی رو که به عیان داری میبینی تهمت نمیگن مثلا میخوای بگی تو بغل پسره داشته به خدا فکر میکرده؟؟
الان بگو دزدی هست فلان و فلان
هر کدوم به جاش
مثال دقیق هر سخن جایی و هر پوشش مکان خاص خودشو داره
الان بگو دزدی هست فلان و فلان
هر کدوم به جاش
مثال دقیق هر سخن جایی و هر پوشش مکان خاص خودشو داره
آرش

۱۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
جناب زارع،چون اختلاس هست باید قانون گریزی،فحشا هم سود مزید بر علت، بعد اینا در آینده می خوان پاکدست و قانونمند و... باشن
امین

۱۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
به نظر من لباس و پوشش فلسفه خودشو داره. همچنین روابط بین زن و مرد هم اگر از ضابطه خارج بشه قطعا جامعه ضرر خواهد کرد. مسائل اجتماعی به مشکل خواهد خورد. قرار نیست همه فرهنگ ما تغییر بکنه. امروز نتیجه این روابط آزاد باعث بشه که یک مرد یا یک زن وفاداری رو از یاد ببره، فردا چطور در آینده میخان زندگی تشکیل بدن و خانواده محکمی داشته باشن. پس نباید همه چی رو با هم قاطی بکنیم. قرار نیست با خودمون لج بکنیم و به دلیل اینکه حقی ضایع شده حق دیگه ای رو خودمون ضایع بکنیم.
ناشناس

۱۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
اقا رضا و ایلیا تا چشم هیزای مثل شما هست که دنبال شکار کردن دختر مردمی رو سری که سهل چادر هم جلو چشای هیز تون نمیگیره دنبال دانشگاه نگرد واسه شما هرزه ها خیابون و کوچه هم برا دخترا امن نیست اول خودتون اصلاح کنین. کسی که با دیدن موی دختر این همه ذوق میکنه تکلیفش مشخصه
آرمین

۲۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
واقعا شرم آوره. دانشگاه که جای انسان های طالب علم بود الان تبدیل شده به جای یک سری عقده ای که هنوز نمیدونن چه لباسی مناسب چه مکانی هست. کاش حداقل بانوان ایران ذره ای برای خودشون ارزش قائل بشن. تا حالا دیدید آقایی برهنه در جامعه ظاهر بشه.مطمینا نه چون برا خودشون ارزش قائل هستند اما خانم ها با این نوع پوشش به دنبال چه هستند خدا میداند انشاالله به راه درست هدایت بشن و پوششون طوری باشه که بشه گفت اینها انسان هستند.
گلی

۲۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
روانی تو هستی احمق این که مهاجر غیرقانونی وارد ایران میشه یک بحث توهین و تحقیر یک بحث
نیلوفر

۲۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
اتفاقا قرص های پیش گیری از بارداری توی مدارسشون میدن مردتیکه خرفت بیسواد
گلی

۲۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
یارو جوری از آزادی عقیده میگه انگار ندیدم شعار زن زندگی ازادیشون همراه با چاشنی شعارهایی با محتوای آزار و اذیت جنسی به زنان بود قسم حضرت عباس تون قبول کنیم یا دم خروس فکر می کنن توده های مردم نمیدونن اینا دنبال آزادی پایین تنه بودن
س.ن

۲۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
خاک بر سرتون که نمی فهمید هر چیزی جای خودشو داره ، چون یه نفر تو خیابون آشغال میریزه از فردا منم باید برم کیف مردم رو بزنم ، بی قانون بی قانونه ، حالا چه حق خوری باشه چه بی حجاب گردی
گلی

۲۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
تنها خدمتی که دولت میتونه که برای کسانی که این آزادی پایین تن و پوشش رو میخوان میتونه بده یک آموزش در مورد بیماری مقاربتی دو واردات داروهای ضد سرطان پوست و درمان سرطان پوست چون آفتاب ایران مثل آفتاب اروپا نیست کشورهای اروپایی ابری هستن و افتابشون هم تیز نیست و سوم خدماتی برای سقط جنین و پیش گیری از بارداری
علی

۲۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
به شما چه به کسی چه هرکسی هرجور دوست داشته باشه بگرده شما چشماتون رو تمیز کنید از الان اینو یاد فرزندانتان بدین
ناشناس

۲۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
?اتفاق این ولنگاری خوبه وجه تمیز بین دختران پاک وولنگارراحت میشه. انتخاب همسر برای پسرانی که دخترنجیب میخان راحتر میشه. ?
امیر

۰۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
ببند دهنتو نادان ، محیط دانشگاه حتی اروپا چنین مفاسد اجتماعی با این ولنگاری اینجا دیده نمیشه تفکر مسموم و بی غیرت امثال تو این ۸ ماه کشور مثلا اسلامی که خو قانونش حجاب قید شده به اینجا رسوند محیط عمومی و دانشگاه به احاد جامعه ربط داره اونیکه ربط نداره تو اتاق خواب والدین توست
امیر

۰۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
ببند دهنتو نادان ، محیط دانشگاه حتی اروپا چنین مفاسد اجتماعی با این ولنگاری اینجا دیده نمیشه تفکر مسموم و بی غیرت امثال تو این ۸ ماه کشور مثلا اسلامی که خو قانونش حجاب قید شده به اینجا رسوند محیط عمومی و دانشگاه به احاد جامعه ربط داره اونیکه به کسی ربط نداره تو اتاق خواب والدین توست.
امیر

۰۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
ببند دهنتو نادان ، محیط دانشگاه حتی اروپا چنین مفاسد اجتماعی با این ولنگاری اینجا دیده نمیشه تفکر مسموم و بی غیرت امثال تو این ۸ ماه کشور مثلا اسلامی که خو قانونش حجاب قید شده به اینجا رسوند محیط عمومی و دانشگاه به احاد جامعه ربط داره اونیکه به کسی ربط نداره تو اتاق خواب والدین توست
امیر

۰۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
، مردان ایران چشمشون رو تمیز نگه دارند که امثل خواهر تو بتونن ولنگار به جامعه بیان ابله اون جامعه ای که هرجور دوست داشته باشه یا واسه جنگله یا جوامع سکولار که اگه خانم آزاد باشه اونم حدی داره آقا هم مراکز تخلیه براش وجود داره جهان سومی که تاحالا پات رو بیرون نذاشتی و نظر بی ربط می دی
ناشناس

۰۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
این گزارش درد جامعه بیمار و متوهم زده ۸ ماهه توست نسل متوهم بی بندوبار پارادوکس شده ات که بجز دو کلمه به کسی ربطی نداره یا چرا گیر می دی لمپنیست کلیشه ای تکرار می کنی درد جامعه ات نسل عقده دیده شدن ولنگار این ۸ ماهه و پایین اومدن ارزش پول ملی که اتفاقا اونم بخاطر اون شورش چندماهه بود که از دلار ۲۸ هزار رسید به دلار پنجاه شصت هزار! که امثال تو یا خواهر تو بتونن ولنگار به جامعه بیان ابله اون جامعه ای که هرجور دوست داشته باشه یا واسه جنگله یا جوامع سکولار که اگه خانم آزاد باشه اونم حدی داره آقا هم مراکز تخلیه براش وجود داره جهان سومی که تاحالا پات رو بیرون نذاشتی و نظر بی ربط می دی
ناشناس

۰۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
مردان ایران چشمشون رو تمیز نگه دارند که امثل خواهر تو بتونن ولنگار به جامعه بیان ابله اون جامعه ای که هرجور دوست داشته باشه یا واسه جنگله یا جوامع سکولار که اگه خانم آزاد باشه اونم حدی داره آقا هم مراکز تخلیه براش وجود داره جهان سومی که تاحالا پات رو بیرون نذاشتی و نظر بی ربط می دی حالا بلد شده سوریه و لبنان مثال می زنه ابله نادان این دو کشور جمهوری دموکراتیک سکولار هستن دلیل نمیشه چون بیشترشون مسلمانند بتونه قیاس مع الفارغ کنی با کشوری که پسوند اسلامی در قانون اساسیشه نه جمهوری سکولار نیست، در تمام کشورهای حوزه خلیج فارس خانمهای پلیس فرودگاه حجاب الزامیست در قطر ، بحرین، عمان، عربستانن حتی امارات و دوبی بجز توریستهای خارجی یا غیرمسلمانها
ناشناس

۰۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
اتفاقا بجا بود عذرخواهیش باتوجه به قانون اساسی کشورت و ذکر پسوند اسلامی
جهان سومی که تاحالا پات رو بیرون نذاشتی و نظر بی ربط می دی حالا بلد شده سوریه و لبنان مثال می زنه ابله نادان این دو کشور جمهوری دموکراتیک سکولار هستن دلیل نمیشه چون بیشترشون مسلمانند بتونه قیاس مع الفارغ کنی با کشوری که پسوند اسلامی در قانون اساسیشه نه جمهوری سکولار نیست، در تمام کشورهای حوزه خلیج فارس خانمهای پلیس فرودگاه حجاب الزامیست در قطر ، بحرین، عمان، عربستانن حتی امارات و دوبی بجز توریستهای خارجی یا غیرمسلمانها
جهان سومی که تاحالا پات رو بیرون نذاشتی و نظر بی ربط می دی حالا بلد شده سوریه و لبنان مثال می زنه ابله نادان این دو کشور جمهوری دموکراتیک سکولار هستن دلیل نمیشه چون بیشترشون مسلمانند بتونه قیاس مع الفارغ کنی با کشوری که پسوند اسلامی در قانون اساسیشه نه جمهوری سکولار نیست، در تمام کشورهای حوزه خلیج فارس خانمهای پلیس فرودگاه حجاب الزامیست در قطر ، بحرین، عمان، عربستانن حتی امارات و دوبی بجز توریستهای خارجی یا غیرمسلمانها
آرش

۰۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
اره فاحشن دخترای خارجی که ازدواج نمیکنن هر ماه با یکی دوست میشن تو امریکا فقط 40 درصد خانواده هست
محمد

۰۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
بهزاد تمام دنیا رابطه با محارم حیوانات همجنسبازی قبول دارن میخوای ما هم ازادش کنیم؟ برو تایلند زندگی کن ایران جای لخت شدن نیست
نیما

۰۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
اینها دنبال برهنگی هستن دنبال ازدواج سفید تک والدی هستن دنبال همجنسبازی هستن دنبال پلی اموری رابطه با حیوانات محارم هستن دلشون فاحشه خونه دیسکو میخواد میخوان خانواده نابود کنن میگن دلیل ازدواج نکردن مشکل اقتصادیه اما به این فکر نمیکنن پس چرا تو اروپا امریکا که مشکل اقتصادی وجود نداره بیشتر مردم به صورت مجردی زندگی میکنن برای مثال در کشور سوئد ۷۰ درصد مردم مجرد هستن علاقه ای به ازدواج ندارن و ترجیح میدن هر روز با یکی باشن در امریکا امار خانواده زیر 40 درصده این نه حرف منه نه حرف اخوند نه جمهوری اسلامی نه سایت ساندیس خور اینا امار خود اتحادیه اروپاس و رسانه های غربی تعداد بالای فرزندان بی پدر مادر تعداد بالای تک ولدیها علاقه نداشتن به ازدواج و زندگی مجردی بیشتر افراد جامعه در اروپا امریکا رابطه با حیوانات محارم همجنسبازی در طی این صد سال و بخصوص ۶۰ سال گذشته غرب به گند کشیده شد از وقتی که زنان با لباس خواب و برهنه به خیابونها اومدن و هزارتا بی بندوباری دیگه به اسم روشنفکری قانونی شد واقعیت اینه که لختیها و لواطکاران زنازادگان با هم متحد شدن و ائتلافی به نام برعندازی تشکیل دادن و میخوان خانواده ایرانو نابود کنن
سالار

۰۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
شما دوست نداری ببینی جمع کن برو افغانستان تا نبینی این چنین پوششهایی را که ملت دوست دارن آزاد زندگی کنند.راحت باشند.چشمت را درویش کن و خفه شو.
عاطفه

۰۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
چیز عجیبی نیست تازه داریم مثل بقیه کشورهای اسلامی مثل ترکیه و آذربایجان و سوریه و لبنان و فلسطین و مصر و مراکش و مالزی میشیم. تازه داریم همرنگ بقیه جوامع میشیم.
سالار

۰۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
تا کور شود هر آن کس که نتواند دید.دوست نداری برو جمع کن برو هر جا که دوست داری .
کوروش

۰۶:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
حتی اندازه این نیستین که مردم جوابتون رو بدن.
مغزهای کوچیک زنگ زده.
بوی گند مغزاتون از پشت گوشی هم میاد.
مغزهای کوچیک زنگ زده.
بوی گند مغزاتون از پشت گوشی هم میاد.
ترانه ایران منش

۰۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
کشورهایی که اسم اسلام رو یدک می کشند اما به حیوانات و برهنگی های غربی نزدیک تر!!
انسان ذاتا با حیا متولد میشه و از برهنگی ابا داره! ادیان هم به همین منش انسانی تاکید دارند اما انسان سرکش افسار را دست هوای خود داده
انسان ذاتا با حیا متولد میشه و از برهنگی ابا داره! ادیان هم به همین منش انسانی تاکید دارند اما انسان سرکش افسار را دست هوای خود داده
گلی

۰۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
تو جمع کن برو مثل تارزان با بومی های آفریقا زندگی کن لخت عریان مرتیکه سکشوال هرسمنت
ناشناس

۰۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
خیلی جالبه الان که بحث حجاب مطرح شده یاد وضعیت پوشش دانشجوهای دانشگاه تهران افتا ن همه.سالهاست که تفاوت پوشش بین دانشجوهای دانشگاه تهران با دانشگاه های دیگه بوده الان به خدا خیلی طبیعیه دیگه بخوان لخت مادرزاد بچرخند. من کاملا بهشون حق میدم.لطفا کسایی که تا الان خواب بودن یا خودشون رو به خواب زده بودن الانم برن بخوابن همون جایی که بودن
کیاشا

۱۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
بنظرم باید شبیه اروپاییا بشیم همجنسبازی فحشا رابطه با محارم حیوانات ازادی کنیم
صادقی

۱۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
سالار جمع کن برو تایلند لخت بشو ایران جای لخت شدن خواهر مادر تو نیست
رسول

۱۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
منم به همین فکر میکنم اون رئیس دانشگاه حراست دانشگاه کجایند واقعا؟؟
داریوش

۱۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
خفه شو کوروش،زن های هخامنشی محجبه بوده اند تصاویرشون روی تخت جمشید نشون میده که کاملا با حجاب بوده اند،وقتی سواد نداری دهنت رو ببندی بهتره آدم نادان
نسترن

۱۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
این افراد به اصطلاح مثلا ارزشی هدفشون اینه با افراط مردم را از اسلام دور کنند. در کشور های اسلامی که آزادی اجتماعی و سیاسی دارند مردم علاقه بیشتری به دین و مذهب دارند ولی در ایران به علت زور و اجبار مردم روز به روز از دین اسلام دور تر میشوند و خیلی ها بی اعتقاد شدند و فکر میکنند اسلام مانع آزادی اجتماعی و سیاسی هست چون اینا با افراط گری و زور و اجبار دارند باعث روی گردانی مردم از دین و مذهب میشوند. رویکرد اینا بیشتر شبیه به حکومت های توتالیته کمونیستی هست و الگوشون کره شمالی امروز و چین کمونیست دهه ۷۰ میلادی و شوروی دهه ۵۰ میلادی هست. با حجاب و بی حجاب کنار هم هستند ولی اینا میخوان بین مردم اختلاف بندازند. ایجاد اختلاف قومی و جنسیتی و مذهبی و ایدئولوژی و غیره یکی از شیوه هایی هست که دهه هاست در ایران پیاده سازی شده و دیگر جواب نمیدهد.
ناشناس

۱۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
روشنفکر نما= دریچه و رویکردی جدید رو به پایین تنه!! = متحجر
روشنفکر واقعی= آگاه، روشن نسبت به تمام مسائل
دانشگاه محل تحصیل علم +رقابت =پیشرفت فکری و اخلاقی انسانها اعم از دخترو پسر
دانشگاه × مالشگاه به توان ۲ = پسرفت + فحشا+ بیماریهای مقاربتی + وجود آدمهای نامشروع = بیماری و عذاب خدا و ملعبه شدن دختران
دختران ناپاک= مادران ناپاک + فرزندان ناپاک
فرزندان ناپاک = فراگیر شدن هر چه بیشتر فساد ×فساد دزدی حرام خواری ربا زنا ووو..
پاکی و عصمت سر منشا عاقبت بخیری و عافیت و رحم خداوند به انسان عاجز.
روشنفکر واقعی= آگاه، روشن نسبت به تمام مسائل
دانشگاه محل تحصیل علم +رقابت =پیشرفت فکری و اخلاقی انسانها اعم از دخترو پسر
دانشگاه × مالشگاه به توان ۲ = پسرفت + فحشا+ بیماریهای مقاربتی + وجود آدمهای نامشروع = بیماری و عذاب خدا و ملعبه شدن دختران
دختران ناپاک= مادران ناپاک + فرزندان ناپاک
فرزندان ناپاک = فراگیر شدن هر چه بیشتر فساد ×فساد دزدی حرام خواری ربا زنا ووو..
پاکی و عصمت سر منشا عاقبت بخیری و عافیت و رحم خداوند به انسان عاجز.
ناشناس

۱۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
کوروش مغز زنگ زده مغز قدیمیه.یعنی مغز انسانهای اولیه که لخت بودن یا لباسشون پاره پاره بود. پس مغز امثال تو زنگ زده. اوکی؟
ناشناس

۱۵:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
از اختلاسگران که فیلم خیلی هست خیلی هاشون تو زندان دیگه چقدر از اختلاس گرا بگن حالمون بهم خورد انقدر که اخبار اختلاس گفت م. ن و. ه ش. د
عباس

۱۵:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
سلام
چیزی نیست ?
البته برای آقایان که چیزی نیست!!!
چون بیشترین ضرری که در این موضوع ولنگاری اتفاق می افتد ،خانم ها و دختران هست ?
چون برخی از آقایان که دنبال سوءاستتفاده کردن از این جریان هستند ،تنوع طلب خواهند شد ? وآسیبی که به بنیان خانواده ها خواهد زد ?
خداوند عاقبت همه ما را ختم بخیر کند ?
چیزی نیست ?
البته برای آقایان که چیزی نیست!!!
چون بیشترین ضرری که در این موضوع ولنگاری اتفاق می افتد ،خانم ها و دختران هست ?
چون برخی از آقایان که دنبال سوءاستتفاده کردن از این جریان هستند ،تنوع طلب خواهند شد ? وآسیبی که به بنیان خانواده ها خواهد زد ?
خداوند عاقبت همه ما را ختم بخیر کند ?
مهدی

۲۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
خفه . لعنت خدا بر تموم دزدای بیت المال و اختلاسگرا و رباخوارا و کسایی که قیمت اقلام رو هزار برابر کردند و گفتند تقصیر آمریکاسس . پس مگه نمی گفتین آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند .پس چرا الآن که همه چیز هزار برابر شده میگین مقصر آمریکاست
ایمان

۰۵:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
خدا به خودتو همسرتو پدرومادرتون و فرزندانتون خیروسلامتی بده،خانم فاطمه زهرا وسیع خودتون و پدرومادر و همسر و فرزندانتون باشه،شما و تمام کسانیکه کامنت هاشون مثل شما بود انشاالله هرچی خیر تو زندگیتون پیش بیاد.دختران مادرانی مثل شما وارث میراث(حجاب و پاکدامنی)خانم فاطمه زهرا هستن،خدا پشت وپناهتون باشه.تو این مسیر بدترین چیز شک و تردید بخداوندی خدا هست من دیدم
ایمان

۰۵:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
خدا به خودتو همسرتو پدرومادرتون و فرزندانتون خیروسلامتی بده،خانم فاطمه زهرا وسیع خودتون و پدرومادر و همسر و فرزندانتون باشه،شما و تمام کسانیکه کامنت هاشون مثل شما بود انشاالله هرچی خیر تو زندگیتون پیش بیاد.دختران مادرانی مثل شما وارث میراث(حجاب و پاکدامنی)خانم فاطمه زهرا هستن،خدا پشت وپناهتون باشه.تو این مسیر بدترین چیز شک و تردید بخداوندی خدا هست من دیدم خ
نگین

۱۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
تنوع طلبی مرد و زن نداره. تمام تمایلات جنسی مردان بین زنان هم وجود دارد. زنان هم ممکن هست تحت تاثیر ظاهر مردان قرار بگیرند پس چطوره شما آقایون هم حجاب داشته باشید. طرف میگه بی حجابی باعث شده پسران خودارضایی کنند آخه نادان ها خود ارضایی مگه مختص پسران هست نود درصد دختران هم یک دوره ای از دوران تینیجریشون خود ارضایی میکنند. ضمنا زنان مسئولیت خود ارضایی آقایان دائم التحریک را قبول نمیکنند شما دائم التحریک ها بروید پیش روانپزشک مشکل خودتو رفع کنید. چرا فقط ما زنان باید مراقب باشیم که شما آقایون دائم التحریک یه وقت به زنتون خیانت نکنید خوب شما آقایون هم مراقب باشید که زنان دائم التحریکتان به شوهرانشان خیانت نکنند. بدون اجازه زنتون میرید زن صیغه ای میگیرد خیانت نیست عجبا. اتفاقا زنانی هستند که تنوع طلب هستند یعنی ترجیح میدهند هر دوره از زندگیشون با فردی خاصی باشند یا ممکنه زنانی باشند که بخواهند با چند فرد باشند دقیقا مثل مردان عرب که چند همسر دارند. در کشور هند و چین هم چندهمسری زنان وجود دارد و زنانی وجود دارند دو الی پنج شوهر دارند چرا فکر میکنید همه چیز حول محور شما مردان میچرخد. خوب پس شما آقایون حجاب کنید تا زنان هم به گناه نیفتند. به همان اندازه که بنیان خانواده به یک زن بستگی داره به همان اندازه به مرد هم بستگی داره. امروزه مردان روسپی هم وجود دارند چرا فکر میکنید هم چیز مختص به زنان هست. ضمنا زن لخت کسی هست که کاملا لخت مادرزاد باشد. اگه به واسطه یک روسری نداشتن میگید اون زن لخت هست پس شما آقایون که همتون لختید چون شما هم روی سرتون چیزی ندارید. تمام دنیا زنان تاپ و شلوارک و دامن کوتاه میپوشند همه ی دنیا زنان در ساحل بیکینی مگه شما آقایون دم ساحل شلوارک و مایو نمیپوشید. اگه زنان با این پوشش لخت محسوب میشن پس آقایون هم با پوشش لخت محسوب میشوند. ما زنان خواهان برابری هستیم دوران مردسالاری به پایان رسیده شما خودتونو درست کنید نیازی نیست راجب زنان تصمیم بگیرید. زن ایرانی با یک زن ترک یا عرب یا اروپایی هیچ فرقی نداره ما هم حق و حقوقمان را میخواهیم.
ناشناس

۰۴:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
اگر خواهان برابری هستی به طبیعت اعتراض کن چرا زنها باید کوتاهتر از مردان باشند چرا چربی بیشتری دارند چرا باید هرماه درد رو تحمل کنن چرا باید بدن ضعیفتری داشته باشند چرا در خیلی از فعالیت های بدنی و کارها به پای اونها نمیرسند چرا بدنهامون فرق داره من میخوام بدن مردانه داشته باشم خواستار برابری با مردان هستم
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟
نیازمندیها